کابین دوش شیشه ای حمام؛ انواع و مزایا

امروز برخلاف گذشته، متراژ ساختمان ها بسیار کم شده است و به همین جهت اغلب حمام ها کوچک تر از قبل ساخته می شوند. همین موضوع باعث شده تا در حین استحمام، آب به بخش‌های دیگر سرویس بهداشتی برخورد کرده و آن‌ها را خیس نماید. از این رو کابین دوش شیشه ای یکی از ایده‌های جدید و خلاقانه ای است که می توان از آن برای حل این مشکل استفاده کرد. کابین دوش شیشه ای یا دیوایدر شیشه ای حمام، وسیله ای است که علاوه بر تقسیم فضا در حمام از خیس شدن بخش های دیگر سرویس بهداشتی شما در حین دوش گرفتن نیز جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این فضا را بسیار زیباتر و دکوراتیو تر نیز خواهد نمود.

کابین دوش شیشه ای حمام

کابین دوش شیشه ای یا «Glass Shower Cabin»، در واقع یکی از پیشرفته‌ترین نوع کابین دوش است که با اشغال حداقل فضا، بیشترین زیبایی را به حمام شما خواهد بخشید. با این حال کابین های دوش تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توان آن‌ها را در آنگاه مختلفی چون فریم لس (بدون فریم)، فریم‌دار، ریلی، کشویی، لولایی و… تقسیم نمود. شما می توانید از اینجا مشاوره و قیمت پارتیشن شیشه ای را دریافت کنید.

شما می‌توانید متناسب با اندازه فضای حمام خود و دکوراسیون آن، به ساخت کابین خود بپردازید. در حقیقت متناسب با هر وسعت و فضایی می‌توان یک دیوایدر شیشه‌ای ساخت و فضای مورد استفاده حمام را مجزا و تقسیم‌بندی کرد.

 

شیشه‌های مورد استفاده در ساخت کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای یکی از جدیدترین وقایعی است که امروزه در طراحی حمام به کار می‌رود. در صورتی که به زودی در حال برنامه ریزی برای نوسازی حمام خود هستید، بهتر است تا به شیشه حمام خود نیز به طور جدی توجه کنید؛ چرا که آن‌ها قابلیت آن را دارند تا جذابیت بی نظیر و درخشندگی فریبنده‌ای را به خانه شما اضافه نمایند.

بسیاری از افراد چنین تصور می‌کنند که تنها می‌توان از کابین شیشه‌ای شفاف برای ساخت کابین دوش استفاده کرد؛ در حالی که چنین نیست و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و علاقه خود از شیشه‌های مختلف در ساخت کابین استفاده نمایید.

شیشه‌های مورد استفاده در کابین دوش شیشه ای حمام

در طراحی و ساخت کابین دوش شیشه ای علاوه بر استفاده از شیشه های شفاف، می توان از انواع شیشه های مختلف چون شیشه سکوریت، لاکوبل، شیشه های سند پلاست، شیشه های رنگی دو لایه ۵ میل لمینیت، شیشه های ساتینا و شیشه های ترنزپرنت استفاده کرد. استاندارد قطر و ضخامت لازم برای تهیه کابین دوش شیشه ای، شیشه‌ هایی با طول قطر ۸ تا ۱۰ میلی متر سکوریت هستند.

علاوه بر این، پانل های کابین حمام را می‌توان با طرح های مختلفی همچون شفاف، سندبلاست شده، رنگ شده طراحی کرد. پانل های شیشه ای کابین های دوش از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل سکوریت بودن، در صورت آسیب دیدن و شکستن به قطعات کوچک خورد شده و آسیب جانی را موجب نخواهند شد.

همچنین امروزه متخصصان از تکنیک‌هایی مختلف در طراحی ساختار شیشه استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تا سطح مقطع آهک در سطح شیشه ای کاهش یافته و کابین بسیار ساده و راحت تمیز شود. این نوع شیشه‌ها، شیشه های خودتمیزشونده نامیده می‌شوند.

کابین دوش شیشه ای حمام

در کنار این نوع شیشه‌ها، نمونه‌ی ارزان‌تری نیز وجود دارد که با نام شیشه آکریلیک شناخته می‌شوند. این شیشه‌ها دوام بسیار زیادی دارند اما در مقابل سایش بسیار حساس هستند. پانل‌های ساخته شده از شیشه آکریلیک، ضخامتی بین ۲ تا ۳ میلی متر دارند و می‌توان آن‌ها را با متخلخل های مختلف ساخت. بیشتر این پانل‌ها نمی‌توانند جنبه اولیه خود را حفظ کنند و در طی زمان کمی تغییر رنگ خواهند داد.

پانل های اکریلیک ضخامت ۲ تا ۳ میلی متر می باشند و می توانند با متخلخل های مختلف ساخته شوند. بیشتر پانل های اکریلیک جنبه اولیه خود را حفظ نمی کنند و در زمان کمی تغییر رنگ می دهند.

 

مزایا استفاده از کابین دوش شیشه ای

مطمئنا شما نیز بارها پس از استحمام، مشاهده کرده‌اید که بر روی آینه، دیوارها و سرویس‌ها لکه‌های بخار آب قرار گرفته باشد. این لکه‌ها در کنار ظاهر کثیف و نامناسبی که دارند، به مرور زمان موجب پوسیدگی، فرسودگی و شورا اجسام داخل فضای حمام خواهد شد.

برای رفع این مشکل یکی از بهترین راه‌کارهای دائمی، استفاده از کابین‌های دوش شیشه ای است. این کابین‌ها از شیشه های سکوریت همراه با یراق آلات درجه یک استنلس استیل ۳۰۴(ضد زنگ) ساخته شده‌اند و در حمام فضایی را ایجاد می‌کنند که در کنار جلوگیری از پخش آب و تاثیر بخار و لکه باعث ایجاد فضایی ایزوله برای حفظ حرارت مطلوب در زمان دوش گرفتن و جلوگیری از پاشش آب نیز خواهد شد.

مزایای کابین دوش شیشه ای حمام

از دیگر مزایای استفاده از کابین دوش شیشه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایزولاسیون و حفظ حرارت
  • ظاهر زیبا و دلنشین
  • طرح ها و اشکال متنوع
  • جلوگیری از پاشیده شدن آب به اطراف
  • جلوگیری از آسیب رساندن ناشی از بخار آب (دیوار ، درب های چوبی، سرامیک کف، آینه و …)
  • سرعت و سهولت در تولید و اجرا
  • تفکیک فضای سرویس با سطح اشغال تنها ۱۰ میلیمتری

 

انواع کابین دوش شیشه‌ای

با توجه به حالت، اندازه و محل قرارگیری شیرهای آب در فضای حمام می‌توان از تعداد زیادی طرح و سازه برای محوطه یا کابین حمام استفاده کرد. اما به طور کلی، تصمیم شما در انتخاب آن‌ها به اندازه، طراحی حمام و همچنین سلیقه شخصی شما بستگی دارد. به زور کلی ابتدا هر کابین دوش شیشه‌ای را در یکی از دو دسته فریم‌دار و فریم‌لس قرار می‌دهند :

  • قاب بندی شده فریم دار

کابین های دوش حمام فریم دار یا قاب بندی شده، یکی از انواع سنتی و اقتصادی کابین دوش شیشه ای هستند که بخش کمی را از فضای حمام اشغال می کنند و در دور شیشه های آن‌ها فریم هایی از جنس آلومینیوم، کروم، برنج و برنز به کار می‌رود. در این بین بهترین نوع فریم، آلومینیوم است و می‌تواند فضای حمام را بسیار شیک و مدرن تر نشان دهد.

کابین دوش شیشه ای حمام فریم دار

در طراحی این نوع از کابین دوش می‌توان از شیشه سکوریت ۱۰ میلی‌متر و شیشه لمینت و یا بنا به درخواست مشتری از شیشه‌های سندپلاست استفاده کرد. یراق آلات موجود در این نوع کابین ها باید کاملاً ضد زنگ بوده و در برابر اکسیداسیون مقاوم باشد. این نوع از کابین را را می‌توان در دو نوع و به صورت لولایی یا ریلی اجرا کرد.

  • بدون قاب بندی (فریم لس یا بدون فریم)

امروزه در طراحی فضای کابین دوش های حمام دیگر از انواع فریم دار استفاده نمی کنند. در واقع امروزه طراحان و معماران با نگاه مینیمالیستی به اجزا نگاه می کنند و ترجیح می دهند تا تمامی عکس‌ها را به ساده ترین شکل ممکن طراحی کنند. کابین دوش حمام بدون فریم همان‌طور که از نامش مشخص است، هیچ نوع فریمی در آن به کار نمی‌رود و تنها از اتصالات و یراق آلات لازم برای شیشه ها استفاده می‌شود. این نوع کابین دوش حمام اجازه می دهد تا نور و پرتو ها یک فضای باز و تازه در اطراف ما تشکیل دهند. علاوه بر این با توجه به این که تنها از یک صفحه شیشه‌ای منفرد در ساخت این نوع کابین دوش استفاده می‌شود، باز و بسته کردن و نگهداری از آن نیز بسیار ساده تر خواهد بود.

کابین دوش شیشه ای حمام فریم لس

برای ساخت این نوع کابین دوش نیز اغلب از شیشه سکوریت ۱۰ میل استفاده می‌شود. این کابین بسیار مدرن بوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است و می‌توان آن را در ابعاد و طرح های گوناگون به اجرا درآورد.

با آن که می‌توان کابین دوش ها را با متریال و فریم های متفاوتی همچون پروفیل های آلومینیوم پهن و بزرگ و یا ورق‌های پلکسی گلاس ساخت، اما با توجه به پیشرفت روز افزون معماری بسیاری از افراد علاقه دارند تا از کابین دوش شیشه ای بدون فریم ساده استفاده کنند؛ چرا که این کابین ها با هر دو نوع تم مدرن و کلاسیک هم خوانی دارد.

 

انواع کابین دوش شیشه ای (نحوه باز و بسته کردن)

 

  • کابین دوش شیشه‌ای با درب لولایی

یکی از انواع کابین دوش های شیشه ای نوعی از آن است که درب آن به صورت لولایی باز می‌شود. برای تهیه این نوع کابین اغلب از شیشه های سکوریت استفاده می کنند. حتی می توان در طراحی آن‌ها از انواع شیشه های سندبلاست شفاف، مات و یا رنگی نیز استفاده کرد. در میان این شیشه‌ها، شیشه های دو لایه سکوریت و لمینت شفاف و یا رنگی، طرفداران بیشتری دارند و بسیاری از افراد این شیشه ها را سفارش می‌دهند.

کابین دوش شیشه ای حمام لولایی

با توجه به بالا بودن اهمیت کابین ها و لزوم نصب یراق آلات مختلف، پیش از سکوریت کردن شیشه، مرحله برش و سوراخ‌کاری با دستگاه سی ان سی انجام می‌شود. سپس شیشه‌ها وارد کوره شده و در حرارت ۷۰۰ درجه سانتی گراد، سکوریت و پخت خواهند شد که همین مرحله می تواند مقاومت این شیشه‌ها را تا ۱۱ برابر نسبت به شیشه های معمولی در برابر حرارت و ضربه افزایش دهد.

پس از سکوریت سازی، شیشه ها توسط یراق آلات به پروفیل‌ها نصب شده و سپس در محل مورد نظر برای دیوار نصب می‌گردند. یراق آلات این نوع کابین های دوش اغلب از جنس استیل یا آلومینیوم هستند و در اثر برخورد با آب به هیچ وجه زنگ نزده و فرسوده نمی شوند.

  • کابین دوش شیشه‌ای ریلی

یکی از بهترین انواع کابین دوش شیشه ای برای فضاهای کوچک و محدود، انواع ریلی (اسلایدینگ) آن است. برای تهیه این کابین دوش شیشه سکوریت به مانند دوش های لولایی تهیه و نصب می شود. تنها تفاوت این نوع کابین با کابین دوش لولایی نحوه باز و بسته شدن و نوع اتصالات و یراق آلات آن‌ها است. کابین دوش شیشه ای ریلی از لحاظ سبکی و زیبایی و مقاومت یکی از بهترین کابین های دوش به شمار می رود.

کابین دوش شیشه ای حمام ریلی

  • کابین دوش شیشه‌ای پارتیشنی

در طراحی کابین دوش شیشه ای برای فضاها و حمام های بزرگ اغلب از کابین دوش شیشه ای پارتیشنی استفاده می کنند؛ چرا که این نوع کابین جای زیادی را اشغال می کند و حداکثر فضا را برای استحمام به شما خواهد داد. به نحوی که حتی در بعضی از مواقع برای ساخت دیواره های سرویس و حمام از شیشه استفاده می کنند و در واقع می توان چنین گفت که کلیه اعضای سرویس‌ها و حمام اتاق خواب‌ها با شیشه جدا خواهد شد.

برای تهیه این نوع کابین، می‌توان از شیشه سکوریت ۱۰ میل یا دو لایه لمینت بهره برد .همچنین شما می توانید از شیشه های هوشمند نیز برای شیشه های این نوع کابین استفاده کنید.

ساخت پارتیشن شیشه حمام بسته به اندازه، ابعاد و زوایای فضا می تواند متفاوت باشد و اغلب طراحان در آن نشیمنگاه و سکویی برای استراحت نیز تهیه می‌کنند.

کابین دوش شیشه ای حمام پارتیشنی

ایمن جام دُر، تمامی محصولات خود را از جمله پارتیشن شیشه‌ای و شیشه سکوریت به قیمت کارخانه و بدون هیچ هزینه واسطه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. برای سفارش و مشاوره با پشتیبانی کافیست تا با ما تماس بگیرید.

انواع کابین دوش شیشه‌ای (بر اساس نحوه طراحی)

کابین دوش را می‌توان با توجه به حالت حمام در انواع نیم دایره، صاف، زاویه دار، تمام گرد، چهار وجهی، سه گوش و.. طراحی کرد و ساخت. در ادانه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • کابین دوش شیشه‌ای ربع دایره

یکی از انواع کابین دوش حمام، نوع ربع دایره آن است که می‌تواند در گوشه اتاق شما قرار گیرد. جلوی این کابین منحنی و خمیده بوده و برای فضاهای تنگ انتخاب ایده آلی است که می‌تواند ظاهری شیک و مدرن برای شما به ارمغان آورد.

کابین دوش شیشه ای حمام ربع دایره

در صورتی که فضای حمام شما کوچک و محدود است، پس بهتر است تا از این نوع کابین در آن استفاده کنید. علاوه بر این، درب‌های کشویی آن نیز بیشتری برای سفارشی سازی را در اختیار شما قرار خواهند داد. این نوع کابین یکی از محبوب ترین نوع کابین دوش های برای خانه های کوچک به شمار می‌رود.

  • کابین دوش شیشه‌ای مربع

یکی دیگر از انواع مدل‌های کابین دوش حمام، نوع مربعی آن است که در صورت برخورداری از فضای کافی می توان از این مدل استفاده کرد و فضایی مدرن و شیک ارائه داد. همچنین با توجه به شکل این کابین دوش که مربع است و خمیدگی ندارد، می‌‌توان از فریم های مختلف و متعددی بنا به سلیقه خود در آن به کار برد.

کابین دوش شیشه ای حمام مربعی

در صورت برخورداری از فضای کافی، کابین دوش های مربع، ظاهری شیک و مدرن ارائه می دهند. از آنجا که شکل یک مربع کامل و بدون خمیدگی است، گزینه های بیشتری در مورد درب ها و فریم ها دارید.

  • کابین دوش شیشه‌ای مستطیل

یکی دیگر از انواع مدل‌های کابین دوش، انواع مستطیل آن است و در صورتی به کار می رود که شما هیچ مشکلی با فضای حمام نداشته باشید به عبارتی دیگر حمام شما باید بزرگ باشد تا بتوان این مدل را در آن طراحی کرد.

کابین دوش شیشه ای حمام

  • کابین دوش شیشه‌ای با محفظه وان

یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین انواع کابین دوش شیشه ای، نوع محفظه وان آن است. در واقع در صورتی که شما فضای کوچکی دارید، می توانید از ترکیب وان و کابین دوش استفاده کنید و علاوه بر ایجاد محیطی مدرن و شیک از فضا نیز نهایت استفاده را ببرید. در این کابین دوش شیشه ای، شیشه های سکوریت آب را در خود نگه داشته و به شما اجازه دسترسی به وسایل مورد نیازتان را خواهند داد.

کابین دوش شیشه ای حمام محفظه وان

  • کابین دوش شیشه‌ای با بلوک شیشه ای

شما همچنین می توانید به جای استفاده از شیشه، درب کابین دوش را به طور کامل حذف نمایید و یک کابین بلوک شیشه ای را جایگزین آن‌ها کنید. در واقع در این مدل از کابین دوش شیشه ای بلوک‌های شیشه ای نیمی از در را خواهند پوشاند و نیمی دیگر باز خواهد ماند. علاوه بر این بلوک‌های شیشه‌ای شکل و خطوط جالب و منحصر به فردی نیز دارند و می توانند جلوه ای زیبا به حمام شما ببخشند. علاوه بر این شما می توانید این بلوک ها را در ضخامت، رنگ، سبک و بافت دلخواه خود انتخاب نمایید.

  • کابین دوش شیشه ای بافت دار

امروز کابین های دوش شیشه‌ای، بافت‌دار به دلیل جذابیت و شکل منحصر به فردی که دارند، در حال تبدیل شدن به یک جایگزین مناسب و عالی برای شیشه های ساده می‌شوند. این نوع شیشه برای افرادی که به حریم شخصی اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب بوده و علاوه بر این می تواند یک محیط آبگرم زیبا نیز درست نمایند. در کنار این موارد شیشه های بافت دار باعث می شود تا کابین دوش و فضا بسیار بزرگتر نیز دیده شود.

  • کابین دوش شیشه‌ای با ورودی دوگانه

یکی دیگر از انواع کابین دوش شیشه ای، کابین های با ورودی دوگانه است. مطمئنا اجرای این نوع کابین در فضاها و حمام های بزرگ امکان پذیر خواهد بود. از این رو در صورتی که فضای کافی ندارید، می توانید به سراغ آن بروید. این نوع کابین بیشتر برای حمام های باریک و بلند مناسب است و به کار می‌رود.

کابین دوش شیشه ای حمام با ورودی دوگانه

کاربردهای کابین دوش شیشه ای

امروزه کابین های دوش در انواع گوناگون و مدل های مختلفی یافت می شوند که با توجه به اندازه، ابعاد، جنس شیشه و نوع قرارگیری دوش در حمام می توان آن‌ها را در مدل های مختلفی ساخت و تعبیه نمود. با این وجود، استفاده از کابین دوش شیشه‌ای تنها محدود به بخش دوش حمام نمی شود و می‌توان آن را در استخر، کف حمام، جکوزی، سکو، وان و… نیز به کار برد.

شما می توانید از کابین دوش به عنوان یک کابین دوش جکوزی نیز استفاده کنید و با یک سیستم کاملا بهداشتی، سلامت بدن خود را افزایش دهید. کابین دوش جکوزی در واقع با ایجاد یک فضای آرام باعث ایجاد بی‌وزنی و ریلکسی بدن خواهد شد و می تواند بسیار دلپذیر و و منحصر به فرد باشد. شما می توانید کابین دوش جکوزی را از پیش سفارش داده و با آن یک فضای محدود بخار ایجاد نمایید. شما همچنین می توانید از این فضا به عنوان مکان ماساژ سنتی نیز در خانه استفاده کنید. این کابین را می توان با قابلیت هایی چون امکان استریل محیط داخل کابین، تنظیم بخار و سونای داخل کابین و دوش ایستاده برای استحمام ساخت و طراحی نمود.

کابین دوش شیشه ای حمام

قیمت کابین دوش شیشه ای

قیمت کابین دوش شیشه ای متغیر است و عوامل مختلفی بر آن تأثیر گذار هستند. از این عوامل می‌توان به یراق آلات مورد استفاده در درب کابین دوش شیشه ای، متراژ کار، طرح کابین دوش، نوع شیشه و… اشاره کرد.
ابعاد کابین دوش بر اساس فضای شما ساخته خواهد شد. در نتیجه هر چه که ابعاد کابین دوش بزرگتر باشد. قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. طرح و نوع کابین دوش و میزان استفاده از یراق آلات و فریم های مختلف در قیمت تأثیر بسزایی دارند. به عنوان مثال در صورتی که شما به جای شیشه سکوریت، پوشش سندبلاست سفارش دهید قیمت تمام شده کابین دوش افزایش خواهد یافت.
یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تمام شده کابین دوش به مکان مورد نظر و فاصله بین کارخانه تا محل نصب بستگی دارد. هزینه حمل و نقل نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع کابین دوش شیشه ای با متخصصان ما تماس بگیرید و ابعاد محل مورد نظر خود را اعلام کنید. با این حال اما می‌توانید با کارشناسان ما در ایمن جام در هماهنگ کرده و روزی را برای حضور در محل، محاسبه متراژ و طراحی نقشه اولیه و اعلام قیمت نهایی کابین دوش شیشه ای انتخاب نمایید.

 

نکات مهم در زمان خرید کابین دوش شیشه ای

دقت کنید که در زمان خرید کابین دوش شیشه ابتدا باید نوع شیشه مد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می توانید از شیشه های معمولی، شیشه های چند لایه و شیشه های پوشش داده شده استفاده کنید و آن ها را در طرح ها و رنگ ها گوناگون سفارش دهید. علاوه بر این شما می توانید شیشه ها را در طرح هایی نظیر شیشه های مات، شیشه های ریخته گری، شیشه های شفاف و شیشه های بارانی و… نیز انتخاب کنید. دقت داشته باشید که ضخامت شیشه ها به صورت استاندارد ۴، ۵، ۶ و ۸ میلی متر خواهد بود.

کابین دوش شیشه ای حمام
در مرحله بعد باید سبک و نوع دکوراسیون و چیدمان محیط اطراف خود را بررسی و با مشاوره با همکاران کارشناسان نوعی از کابین دوش شیشه ای را انتخاب کنید که با محیط تان همخوانی داشته باشد.
گام بعدی تعیین اندازه کابین دوش است که باید مطابق با فضای شما باشد.
سپس باید نوع کابین دوش خود را انتخاب کنید. آیا باید دست چپ باشد و یا دست راست؟ برای این کار ابتدا به بخشی که می‌خواهید در آن کابین دوش کار شود، وارد شوید و پشت خود را به صورت تجسمی به گوشه‌ای بچسبانید. حال داخل و بیرون کابین را در ذهن خود مجسم کنید و محل قرارگیری سایر تجهیزات حمام و روشویی را تعیین کنید. در صورتی که در، در سمت چپ شما بود شما به کابین دوش دست چپ نیاز دارید. اما اگر در، در سمت راست شما قرار دارد، شما به یک کابین حمام دست راست نیاز دارید.
دقت کنید که کابین دوش باید تمام نیازهای شما را برطرف کند. اغلب کابین دوش های شیشه ای در قسمت کف دارای یک سینی هستند اما سبک هایی نیز وجود دارند که از کاشی به عنوان کف کابین استفاده می‌کنند.
با وجود آن که کابین دوش به عنوان یک یا چند پنل که محوطه دوش در دور آن محصور است، تعریف و شناخته می‌شود، اما در برخی از مدل ها، درب وجود ندارد.

 

نکات مهم در نصب کابین دوش شیشه ای

  • انتخاب نوع درب شیشه ای همگن با محیط
  • استفاده از شیشه مرغوب و با کیفیت و دارای استاندارد برای شیشه حمام
  • شیشه های برجسته و طراحی شده برای جلوه و زیبایی بیشتر
  • استفاده از یراق آلات استنلس استیل نگیر یا آلومینیوم

کابین دوش شیشه ای حمام

نکات مهم در انتخاب کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای در بسیاری از فضاها می‌تواند به خوبی پاسخگو باشد و به نحو احسنت عمل کند. با این حال عامل اصلی در تعیین و انتخاب نوع کابین به فضای حمام شما و طراحی آن بستگی دارد. در واقع شما ابتدا باید سبک حمام خود را در نظر بگیرید و سپس متناسب با آن کابین دوش شیشه ای را سفارش دهید که با آن هماهنگی و تناسب داشته باشد.
به عبارت دیگر موقعیت و شکل حمام در انتخاب کابین دوش نقش اساسی دارد.
به عنوان مثال نوع خاصی از کابین دوش شیشه ای به نام کابین دوش نیم شیشه وجود دارد که تنها دارای یک دیوارهای نیم ستون با درب کشویی است. در صورتی که کابین دوش درست در کنار یک دیوار قرار گرفته باشد، باید حتماً دو کابین دوش یک دیوار، دو دیوار ثابت و یک درب را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که راه اندازی و نصب کابین دوش شیشه ای دارای ۴ دیوار بوده و در آن می‌تواند کشویی لولایی یا تاشو باشد.

کابین دوش شیشه ای حمام

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن