تأثیر پارتیشن های اداری بر راندمان کاری کارمندان

امروزه یکی از اصلی ترین بحث های مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها، بهره‌وری و راندمان کاری کارمندان است به نحوی که تمامی مدیران و سرپرستان یکی از اصلی ترین اهداف خود را افزایش بهره‌وری کارمندان و در نتیجه افزایش بهره‌وری سازمان عنوان می‌کنند. یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در روحیه کارمندان محیط کاری و طراحی محیط اداری است به گونه ای که امروزه بسیاری از متخصصان باور دارند که بهتر است تا محیطی که کارمندان در آن کار می کنند، هر چند وقت یکبار تغییر دکوراسیون یافته و در آن از المان ها و آیتم هایی طبیعی و ساده استفاده کرد. یکی از راه‌های پیشنهادی طراحان که امروزه نیز بسیار در در ادارات و سازمان ها به کار می رود، پارتیشن های اداری است. در واقع امروزه دیگر تأثیر پارتیشن اداری و راندمان کاری کارمندان موضوعی ثابت شده است.

تأثیر پارتیشن اداری بر راندمان کاری کارمندان

بسیاری نیز به این باور رسیده‌اند که می توان از آن‌ها استفاده کرده و روحیه کارمندان را تقویت نمود. تجهیزات کامل در محیط کار و طراحی مناسب این محیط از عوامل تأثیر گذار در بهبود کاربری کارمندان هستند. چرا که کارمندان بخش زیادی از روز را در محیط کار می‌گذرانند و برای تمرکز و انجام با دقت فعالیت‌ها نیاز به یک محیط مناسب و ساکت دارند. موردی که شاید در بسیاری از فضاها و سازمان‌ها به دلیل مسطح بودن فضای محل کار و یا حتی دلایل دیگر به سادگی ممکن نباشد. قیمت پارتیشن شیشه 1400 در اینجا قرار دارد همراه مشاوره رایگان.
ما هم‌اکنون در عصر علم و تکنولوژی و ترکیب آن با خلاقیت قرار داریم. به همین جهت بسیاری از محققان به دنبال روش‌هایی خلاقانه برای حل مشکلات بزرگ هستند. خلاقیت هایی که گاه بسیار ارزان‌تر و البته کاربردی‌تر از انواع گران قیمت آن به کار برده می‌شوند. یکی از این دستاوردها در پیشرفت و رشد صنعت با تقسیم بندی محیط های فلت و مسطح با پارتیشن امکان پذیر می‌شود.

تأثیر پارتیشن اداری بر راندمان کاری کارمندان

پارتیشن ها را می توان در جنس ها، شکل ها و انواع مختلفی ساخت. از این رو هر فردی با هر سلیقه و هدفی می تواند از آن‌ها استفاده کند. در این بین پارتیشن‌های اداری، یکی از انواع محبوب پارتیشن ها در دنیا هستند.
در واقع به جای استفاده از دیوارچینی می توان به سادگی از پارتیشن های اداری برای تقسیم محوطه سازی استفاده کرد و در عین حال هزینه کمتری را نیز پرداخت نمود. در حالی که فضای بیشتری را نیز در اختیار خواهیم داشت.
پارتیشن های اداری به دو دسته متحرک و غیر متحرک تقسیم می‌شوند که انواع متحرک آن را می‌توان به سادگی تغییر و حرکت داد و تأثیرات مثبتی را نیز بر روی بهبود راندمان کاری کارکنان گذاشت. ما در این مقاله به بررسی انواع پارتیشن های اداری، مزایا و نحوه تأثیر گذاری آن‌ها در بهبود راندمان کارکنان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن همان طور که از نامش مشخص است، وسیله ای برای تفکیک فضاها و جداسازی آن‌ها از یکدیگر است. پارتیشن کاربردهای بسیار زیادی دارد و می توان از آن در ساختمان های تجاری، منازل مسکونی، ادارات و… استفاده کرد.

پارتیشن اداری

یکی از اصلی ترین کاربردهای پارتیشن در ادارات است و بهترین راهکار برای محیط های کاری مدرن به شمار می‌رود. در واقع همان‌طور که می‌دانید در ادارات و سازمان‌های مختلف محیط کار باید دارای اتاق های زیادی باشد تا کارمندان و واحدها در آن اتاق ها مستقر شوند. اما همین موضوع روابط بین افراد را کم می‌کند به طوری که بسیاری از مدیران امروزی وجود اتاق های جدا از هم را مانعی برای تبادل اطلاعات و کاهش بهره وری کارمندان به شمار می آورند.

علاوه بر این وجود اتاق های مجزا و جداگانه برای فعالیت‌هایی همچون مذاکره، مدیریت، بخش مالی، اتاق برقراری جلسات، کنفرانس ها و… بخش زیادی از فضا را خواهد گرفت. از این رو می‌توان از یک تکنیک ساده تر برای این کار بهره گرفت و آن استفاده از پارتیشن های اداری است. در این بین از پارتیشن های اداری متحرک می توان در مواقع نیاز استفاده کرد و حرکت داد و باز و بسته و یا جابجا نمود و فضای دلخواه خود را به وجود آورد. در چنین فضایی علاوه بر گردش انرژی کارکنان، آنان با یکدیگر ارتباط بیشتری خواهند داشت و مدیران می توانند از این تکنیک برای افزایش رقابت کارکنان و ترغیب آن‌ها به رقابت بهره گیرند.

پارتیشن اداری

با استفاده از پارتیشن های اداری می‌توان در یک فضای مسطح که دارای هیچ اتاقی نیست، فضای کاری ایجاد کرد و یک بخش را به مدیریت، بخش دیگر را به کارمندان حسابداری، مالی و… اختصاص داد. در واقع استفاده از پارتیشن اداری یکی از بهترین تکنیک ها برای شرکت ها و سازمان های امروزی است که اغلب با کمبود جا و فضای کوچک دست و پنجه نرم می کنند.

استفاده از پارتیشن اداری باعث خواهد شد تا کارمندان بتوانند با دقت و تمرکز بیشتری وظایف خود را انجام دهند و از محیطی شیک و مدرن نیز برخوردار شوند که موجب تلاش بیشتر آن‌ها برای ارتقاء سطح سازمان و اهداف آن است.

 

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری را می توان در دو نوع ثابت و متحرک سفارش داد. انواع ثابت اين پارتیشن‌ها قابل حرکت نیستند و جابجا نمی شوند. همچنین می‌توان بر روی این پارتیشن ها شلوارها و قفسه هایی نیز قرار داد تا کارمندان بتوانند وسایل خود را روی آن‌ها قرار دهند.

در مقابل پارتیشن های اداری متحرک قرار دارند که می توان آن‌ها حرکت داد و جا به جا نمود. این کار باعث خواهد شد تا شما بتوانید چند وقت یکبار، محیط و فضای خود را تغییر دهید و در آن تنوع ایجاد کنید.

پارتیشن لولایی:

یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن های اداری متحرک، سیستم پارتیشن لولایی است که با تولید پانل های پارتیشن به صورت درهای جدا از هم و در کنار آن نصب قابلیت جابجایی یافته است.

پارتیشن اداری لولایی

پارتیشن چرخ دار:

یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری متحرک، سیستم پارتیشن چرخ‌دار است که همان‌گونه که از نامش مشخص است، در زیر آن چرخ‌هایی تعبیه شده و می‌توان آن را جابجا کرد و در طول اتاق حرکت داد. پارتیشن‌های چرخ دار را می توان به طور کامل جا به جا کرد و در محور دلخواه خود تنظیم نمود.

 

نکات مهم برای خرید پارتیشن‌ اداری

با آن ‌که پارتیشن های اداری مزایا بسیار زیادی دارند و از آن‌ها می‌توان در بهبود عملکرد کارمندان و برای شرکت استفاده کرد، اما مهم‌ترین نکته در زمان خرید و انتخاب پارتیشن اداری آن است که پارتیشن مناسب چیست؟ و چگونه می توان پارتیشن اداری مناسب را برای فضای خود پیدا کرد؟ برای این کار کافی است تا به چند نکته مهم توجه کنید. به این ترتیب خواهید توانست تا مناسب‌ترین و بهترین پارتیشن اداری را برای خود بیابید. این نکات عبارتند از:

آشنایی با انواع پارتیشن‌های اداری

نخستین کار در انتخاب پارتیشن مناسب با فضای خود، شناخت انواع پارتیشن های اداری است. همان طور که گفته شد، پارتیشن های اداری به طور کلی به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می‌شوند اما در عوامل دیگری نیز همچون جنس، اندازه، رنگ و… نیز پارتیشن های اداری با یکدیگر متفاوت هستند.

در واقع به دلیل محبوبیت زیاد پارتیشن های اداری، بسیاری از طراحان به دنبال خلاقیت و ایده های جدیدی هستند تا پارتیشن های اداری مختلفی را با ویژگی ها و ظاهر و کاربردهای مختلف بسازند. از این رو در صورتی که تصمیم دارید تا برای فضای اداری خود پارتیشن اداری مناسب را پیدا کنید ابتدا با انواع مختلف آن و ویژگی هایشان آشنا شوید.

پارتیشن اداری

به طور کلی پارتیشن های اداری را بر اساس نوع فریم‌هایشان نیز دسته بندی می کنند. در اغلب پارتیشن های اداری از فریم‌هایی چون چوب و آلومینیوم استفاده می‌شود. علاوه بر این روزها نوع بدون فریم یا فریم لس آن نیز به بازار آمده است که به سرعت توانسته تا محبوبیت زیادی را کسب نماید.
در صورتی که به محیط و فضای اداره محیط کار خود اهمیت می دهید، بهتر است تا نوع فریم ها را نیز متناسب با محل کار خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال در صورتی که محل کار و یا فضای اداره شما دارای دکوراسیون کلاسیک و سنتی است، بهتر است تا از پارتیشن هایی با چوب استفاده کنید. اما به طور کلی پارتیشن هایی که دارای قاب چوبی هستند، فضا را رسمی تر کرده و می توان آن‌ها را در اتاق‌های جلسات و کنفرانس ها نیز به کار برد.

  • پارتیشن اداری با فریم آلومینیومی

آلومینیوم یکی از انواع فریم‌هایی است که نسبت به سایر فریم‌ها قیمت بالاتری دارد. اما به همان نسبت از استقامت و مقاومت بالاتری نیز برخوردار است. در صورتی که در محیط کاری شلوغی مشغول به کار هستید، بهترین انتخاب برای شما پارتیشن با فریم آلومینیومی است؛ چرا که هم بادوام تر و هم محکم تر هستند و در برابر آسیب‌های احتمالی قدرت مقاومت بیشتری را نسبت به سایر پارتیشن ها دارند.

پارتیشن اداری با فریم آلومینیومی

  • پارتیشن‌های اداری فریم‌لس یا بدون قاب

از این نوع پارتیشن ها بیشتر برای محل‌هایی که زیبایی در آن‌ها اهمیت دارد، استفاده می‌شود و بیشتر به عنوان دکوراسیون یا دکوراتیو مدرن شناخته می شوند. با این وجود در زمان انتخاب و خرید و استفاده و نگهداری از پارتیشن های فریم لس باید دقت بیشتری را به خرج دهید؛ چرا که ظریف تر، آسیب پذیرتر و شکننده‌تر هستند که البته شما می توانید در انتخاب شیشه شیشه سکوریت یا لمینت را انتخاب کنید و خطرات ناشی از شکستن آن را به حداقل برسانید و عمر و دوام آن را نیز بالاتر ببرید.

پارتیشن اداری بدون قاب

انواع شیشه های پارتیشن اداری

در ساخت پارتیشن های اداری می توان از شیشه های مختلفی استفاده کرد. اما باید ابتدا هدف خود را از انتخاب پارتیشن مشخص کنید. در صورتی که هدف شما دوام و عمر بالای پارتیشن‌ها و داشتن محیطی ساکت است، بهترین انتخاب شیشه های دو جداره و چند جداره هستند. اما اگر که تنها به ظاهر و دکوراسیون فضای خود اهمیت می دهید، شیشه های تک جداره سلامت و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند.
در واقع پارتیشن‌های که از شیشه‌های تک جداره ساخته می‌شوند، ظاهر بسیار زیبا و ظریفی دارند و جلوه بسیار فوق العاده‌ای را نیز به محیط کار و اداره خواهند بخشید. در کنار آن اما هزینه ها و زمان نصب و جابجایی آن نیز بسیار کمتر است؛ چرا که سبک تر هستند و هم وزن کمی دارند.
در مقابل آن‌ها پارتیشن های ساخته شده با شیشه های دو جداره یا چند جداره با شیشه سکوریت قرار می گیرند که از لحاظ ظاهری به هیچ عنوان نمی توانند با شیشه های تک جداره رقابت کنند، اما داشتن ویژگی هایی چون ضخیم و مقاوم بودن و عایق سرما، گرما و صدا بودن، از مزیت های بزرگ این پارتیشن ها به حساب می آید.

پارتیشن اداری

از این رو ابتدا باید تصمیم بگیرید که پارتیشن را با چه هدفی میخواهید استفاده خواهید کنید. در صورتی که از پارتیشن های اداری استفاده چندانی نمی‌کنید و تنها در زمانی که نیاز دارید آنها را مورد استفاده قرار می‌دهید، بهتر است تا از انواع تک جداره آن بهره ببرید. اما در صورتی‌که حفظ دمای فضا و دور بودن از سر و صدا و سکوت و آرامش برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، بهتر است تا از پارتیشن های اداری دوجداره استفاده نمایید.

 

ابعاد و اندازه‌های پارتیشن‌ها

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید در زمان خرید و انتخاب پارتیشن اداری به آن توجه کنید، اندازه و ارتفاع پارتیشن ها است. به طور کلی پارتیشن اداری زمان می‌تواند برای فضای شما کاربردی باشد که متناسب با محیط بوده و به همان اندازه باشد که شما نیاز دارید.
به عنوان مثال در صورتی که پارتیشن هایی که در فضای خود به کار می‌برید، کوچکتر از حد نیاز شما باشند، طرح نهایی محوطه به هیچ عنوان زیبا نخواهد شد و در کنار عدم دلنشین بودن، فضای کار کارمندان نیز کاهش یافته و موجب ناراحتی آنان خواهد شد.
در کنار اندازه، ارتفاع پارتیشن های اداری نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. به عنوان مثال در صورتی که ارتفاع پارتیشن های شما از ارتفاع دیوارهای فضای شما بیشتر باشد، امکان قراردادن و نصب آن‌ها وجود نخواهد داشت.

ابعاد و اندازه پارتیشن اداری
از این رو ابتدا باید یک تصویر ذهنی از چیزی که می‌خواهید داشته باشید تهیه کنید. در این زمان می‌توان متوجه شد که چه نوع پارتیشن و در چه اندازه‌ای برای فضای شما مناسب است.
با این وجود یکی از راه حل های دیگر آن است تا با کارشناسان و متخصصان این حوزه صحبت نمایید. آن‌ها به شما طرح های به روز و متناسب با فضای آن را ارائه خواهند داد و شما را در ایجاد تصویر ذهنی و شناخت سلایق خود کمک خواهند کرد.

 

میزان هماهنگی پارتیشن اداری با مبلمان

یکی دیگر از نکات مهم در خرید پارتیشن اداری، هماهنگی و تناسب آن با دیگر اجزای محیط است. در واقع پارتیشن های اداری نیز به مانند دیگر المان های دکوراتیو و مبلمان های موجود در فضای اداره می توانند تأثیر بسیار زیادی در تعیین جلوه و ظاهر محل کار شما داشته باشند.
از این رو در صورتی که دکوراسیون اداره و محل کار شما رنگ خاصی دارد و سبک خاصی را دنبال می‌کند، بهتر است تا پارتیشن اداری که میخواهید تهیه کنید را نیز به همان رنگ و به همان سبک دکوراسیون طراحی و سفارش دهید.

هماهنگی پارتیشن اداری با مبلمان
به عنوان مثال در صورتی که سبک دکوراسیون داخلی محل کار شما جدید و مدرن است، بهتر است تا از پارتیشن های بدون قاب و فریم لس بهره ببرید؛ چرا که یکی از المان های اصلی دکوراسیون های مدرن و امروزی اشیا تمام شیشه ای است.

 

مزایای استفاده از پارتیشن اداری در ادارات و سازمان‌ها

همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم پارتیشن اداری تأثیر بسیار زیادی در بهبود راندمان و عملکرد کارمندان ایجاد خواهند کرد. در واقع این افزایش راندمان و عملکرد در نتیجه سلسله علت هایی رخ می‌دهد. امروزه پارتیشن های اداری توانسته اند تا جایگاه ویژه‌ای را در بین مبلمان اداری کسب کنند. در واقع پارتیشن های اداری بهترین جایگزین دیوار کشی های قدیمی هستند که بسیار پر هزینه و زمان بر بودند. از این رو با گذشت زمان بسیاری از طراحان استفاده از پارتیشن را بهتر و موثرتر دانستند. از دلایل این امر می‌توان به زیبایی ظاهری و آمیخته با خلاقیت این سبک، راحتی استفاده، مقرون به صرفه بودن و اصولی بودن طراحی و تولید آن‌ها اشاره کرد. در این بین اما پارتیشن های اداری متحرک نیز جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده‌اند و به دلیل کارایی بالا و استفاده از تکنولوژی، محبوب تر نیز هستند. از مزایای پارتیشن های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جریان نور طبیعی

پارتیشن های شیشه ای از شفافیت بسیار زیادی برخوردار هستند و همین باعث خواهد شد تا با تابش نور طبیعی به آن‌ها شاهد بازتاب نور باشیم. در نتیجه این کار مصرف انرژی کاهش یافته و دیگر هیچ نیازی به استفاده از نورهای مصنوعی نیست؛ چرا که این نوع پارتیشن ها به سادگی نورهای طبیعی را از خود عبور می‌دهند و با کاهش مصرف انرژی، سبب کاهش هزینه ها نیز خواهند شد.

جریان نور با پارتیشن اداری

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نور طبیعی نشاط آور است و سبب تقویت انرژی می‌شود. از این رو در صورتی که نور طبیعی بتواند به محیط کار کارمندان وارد شود، موجب ایجاد یک حس نشاط و راحتی در آن‌ها خواهد بود و انرژی آن‌ها را نیز چندین برابر افزایش خواهد داد.
در کنار این موارد، همان طور که می‌دانید نور خورشید حاوی اشعه فرابنفش یا UV است که این اشعه می‌تواند در صورت تابش بلند مدت به بدن و یا وسایل به آن‌ها آسیب برساند. از این رو پارتیشن های شیشه ای با عبور نور از خود اثرات مخرب این نور ها را خنثی خواهند کرد.

  • حفظ حریم خصوصی

یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن های اداری، تقسیم منابع و ایجاد حریم خصوصی است. در واقع پارتیشن ها با تبدیل یک فضای خالی به چند اتاق، چندین فضای خصوصی ایجاد می‌کنند. مهم‌ترین عامل برای کار کردن عدم حواس پرتی در محیطی بدون هرگونه صدای مزاحم است. از این رو شما می‌توانید از پارتیشن‌های دوجداره استفاده کنید که عایق صدا نیز هستند. به طور کلی پارتیشن های عایق صدا گزینه مناسبی برای ساخت اتاق های کنفرانس، اتاق‌های جلسات یا اتاق‌های مذاکره هستند و شما خواهید توانست تا با استفاده از پارتیشن های اداری، برای هر یک از کارمندان و هر یک از واحدها یک فضای کار مخصوص به خود تدارک ببینید. با این کار هم محیط کار کارمندان راحت تر خواهد شد و هم در محیط خواهند بود که بدون حواس پرتی و هیچ مزاحمتی به کار خود ادامه دهند.

حریم خصوصی با پارتیشن اداری
در این بین اما پارتیشن های اداری شیشه ای به دلیل شفافیتی که دارند، به مدیران و سرپرستان این اجازه را خواهند داد تا به نحوه فعالیت و عملکرد دیگر همکاران و مجموعه خود نظارت کنند.
علاوه بر این شما می توانید از شیشه های هوشمند نیز استفاده کنید. شیشه ها در مواقع لزوم شفاف و در مواقع لازم مات خواهند شد و به عبارتی می توانند هر دوی این حالت را به خود بگیرد در نتیجه در صورتی که شما به فضا نیاز دارید تا از بیرون دیده نشود، این پارتیشن‌ها مناسب ترین انتخاب برای شما خواهند بود.

  • افزایش زیبایی محیط کار

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین دلیل استفاده از پارتیشن های اداری، ایجاد محل کاری زیبا است. پارتیشن های اداری را می‌توان در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید و عرضه کرد. در واقع اکثر پارتیشن ها ظاهر زیبایی دارند و اغلب به نحوی طراحی و ساخته می شوند تا بتوانند با هر محیط دکوراسیونی هماهنگ شوند.
یکی از دلایل اصلی رشد راندمان کاری کارمندان با استفاده از پارتیشن اداری، افزایش زیبایی محیط کار است و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که در طرح و شکل دارند، می توان از آن ها با توجه به سلیقه خود تزئین نمود.

زیبایی محیط با پارتیشن اداری
به عنوان مثال شما می‌توانید تا لوگوی شرکت خود را برای پارتیشن های اداری قرار دهید و همچنین در صورتی که با پارتیشن های ساخته شده با شیشه های رنگی مشکلی ندارید، بهتر است تا آن را با رنگ اصلی برند خود سفارش و طراحی کنید. پیشنهاد ما به شما آن است که برای یک فضا از پارتیشن های شیشه‌ای یک شکل و همرنگ استفاده نمایید؛ چرا که با این کار جلوه‌ای زیبا و یکدست را ارائه خواهید داد.

  • افزایش جریان دما

یکی از مزیت های کمتر گفته شده پارتیشن ها، توانایی برقراری جریان هوا توسط آن‌هاست. به عبارتی بدن انسان برای آن‌که بتواند دمای مناسب به خود را حفظ کند طباید در محیطی با وجود جریان هوا حضور داشته باشد. شما با استفاده از پارتیشن های اداری در ساخت اتاق های خود خواهید توانست تا جریان هوای لازم را فراهم کنید. برای این کار کافیست تا برای خنک تر شدن هوا درها را باز کرده و برای گرم شدن نیز درها را بسته نگه دارید در واقع پارتیشن ها به شما کمک می کنند تا کنترل دمای اتاق را در تمامی فصول سال و در هر شرایط آب و هوایی در اختیار داشته باشید.

افزایش دما با پارتیشن اداری

مطمئناً کارمندان در محیطی با هوای بسته و سنگین تمرکز حواس دقت خود را از دست خواهند داد. به همین جهت باید همواره کیفیت هوا را در محیط کاری در نظر داشته باشیم که در این جهت پارتیشن های اداری هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم عملکرد بر تمرکز کارمندان تأثیر گذار خواهند بود.

  • تغییر فضای کار بدون صرف وقت و هزینه

یکی دیگر از مزایای پارتیشن اداری، تغییر دکوراسیون راحت و بدون هزینه‌ای زیاد است. این مورد که بیشتر در پارتیشن‌های اداری متحرک قابل اجرا است، انعطاف پذیری پارتیشن را افزایش داده و به شما اجازه خواهد داد تا بدون صرف زمان و هزینه، با جابجایی پارتیشن‌ها محیط کاری خود را تغییر و در آن تنوع ایجاد نمایید.

تمرکز و دقت با استفاده از پارتیشن اداری

  • تمرکز و افزایش راندمان

فضای محیط کار، یکی از اصلی ترین معیارها در افزایش و یا کاهش راندمان کاری کارمندان در یک شرکت به ویژه در شرکت‌های بزرگ است. از این رو استفاده از پارتیشن‌های اداری باعث خواهد شد تا آسایش را در فضای کاری برقرار شود و کارمندان با حضور طولانی در محل کار دچار هیچ گونه تنشی نشوند و به راحتی وظایف خود را به انجام برسانند.

گاهی اوقات در شرکت‌ها و مخصوصا شرکت های بزرگ، دیده‌ایم که بسیاری از کارمندان در محیط کار و در مسیر جمع می‌شوند و موجب ایجاد بی‌نظمی شده و سرو‌صداهای زیادی در آن به وجود می‌آورند. با قطعیت می‌توان گفت که در چنین شرکت‌هایی، راندمان کاری کارمندان به هیچ وجه بالا نخواهد بود؛ چرا که تنش و مزاحمت‌های ناشی از سر و صدا موجب آزردگی آن‌ها شده و تمرکز حواسشان را برهم خواهد زد.

تمرکز و افزایش راندمان کاری با پارتیشن اداری

همین امر موجب خواهد شد تا کار خود را دیرتر به انجام رسانده و یه دلیل عدم انجام وظایف و مسئولیت‌های خود تا پایان تایم کاری، مجبور شوند تا زمان زیادی را در اداره حضور داشته باشند و بهره وری کار آن‌ها کاهش یابد.

با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان به افزایش راندمان کاری کارمندان در چنین فضای شلوغی کمک کرد.

  • عدم ایجاد اختلال در دیگر بخش‌ها

یکی از مزایای اصلی پارتیشن اداری، عدم وابستگی آن به سایر بخش‌ها است به طوری که اگر یک بخش از آن دچار آسیب‌دیدگی و یا خرابی شود، تنها آن بخش به تعمیرات نیاز خواهد داشت و کارخانه تولیدی به سرعت مراجعه و نسبت به تعویض آن اقدام خواهد کرد. این مورد به هیچ وجه در کار کارمندان و یا شرکت اختلالی به وجود نخواهد آورد. حال تصور کنید که به جای پارتیشن دیوار در محل کار شما با مشکل مواجه شود!

شما می‌توانید برای انتخاب و خرید هر یک از انواع پارتیشن‌های اداری متناسب با سلیقه و علاقه خود با ما در ایمن جام در تماس بگیرید. هدف ما ارائه محصولاتی باکیفیت، بادوام و مدرن در اختیار شما است.

عدم اختلال در دیگر بخش‌های فضا با پارتیشن اداری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن