ویترین شیشه‌ای مغازه

امروزه تمامی کسب و کارهای تولید و توزیع به سمت رقابتی تر شدن پیش می‌روند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از رقیبان خود به پیش بیافتند. در این بازار پررقابت، طراحی و جذابیت ظاهری از اهمیت خاصی برخوردار است و مشتریان اغلب برای محصولاتی که در محیطی زیبا قرار داشته باشند، هزینه‌ی زیادی خواهند کرد. از این رو یکی از راه‌های جذب مشتریان و طراحی فروشگاه و مغازه خود، استفاده از ویترین شیشه‌ای است. ویترین شیشه‌ای مغازه این امکان را به صاحبان کسب و کار می‌دهد تا فضای داخلی را متحول و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. 

بر اساس تحقیقات انجام شده چیدمان محیط نقش تعیین کننده‌ای بر سلامت روان انسان‌ها دارد و در کنار آن ایجاد محیطی زیبا، موجب حفظ آرامش افراد خواهد شد. به همین جهت شما برای ارتقای کسب و کار خود می‌توانید محیط اطراف خود را با ابزارهایی ساده به خوبی تزیین کرده و از اثرات آن بهره مند شوید. یکی از این وسایل، ویترین شیشه ای است.

ویترین شیشه‌ای مغازه

قیمت ترین شیشه ای در حقیقت به فضایی گفته می‌شود که می‌توان در آن کالاها و اشیا مختلف را قرار داد و به نمایش گذاشت. در واقع استفاده از شیشه در طراحی محیط موجب ایجاد فضایی بسیار مجلل و زیبا خواهد شد. ویترین شیشه ای قابلیت ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن در فضاهایی چون منزل، مغازه، هتل ها، ادارات و فروشگاه ها استفاده کرد.

شیشه به دلیل انعکاس نور بهترین وسیله برای به نمایش گذاشتن محصولات است و می‌تواند آن‌ها را کاملا واضح و بسیار جذاب نشان دهد. از این رو هر چه که شیشه‌ی بیشتری در ویترین مغازه خود به کار ببرید، محصولات شکیل تر و محیط مغازه بزرگ تر به نظر خواهد رسید.

مهم‌ترین و اصلی ترین کاربرد ویترین شیشه‌ای، نمایش محصولات در مغازه است و حتی بسیاری از آن برای دکوراسیون داخلی نیز استفاده می‌کنند.

 

کاربرد ویترین های شیشه ای

از ویترین‌های شیشه‌ای می‌توان در هر مکانی که نیاز به نمایش دادن چیزی است، استفاده کرد. چرا که شیشه‌ها نور را از خود عبور خواهند داد و انعکاس نور جلوه‌ی بیشتری به محیط خواهد بخشید.

ویترین شیشه‌ای منزل

از ویترین شیشه‌ای می‌توان در منزل استفاده کرد و در آن ظروف کریستالی و قدیمی خود را قرار داد. در ویترین های شیشه ای منازل از فریم های مختلفی برای دور تا دور شیشه‌ها چون چوب و فلز استفاده می‌شود که می‌توان آن را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل تغییر داد.

ویترین شیشه‌ای مغازه

شیشه‌‌های داخلی این ویترین‌ها به دلیل این که قرار است ظروف سنگینی را نگه دارند، از جنس شیشه سکوریت تهیه می‌شوند تا احتمال شکستن و فرو ریختن آن‌ها به کمترین میزان ممکن برسد.

همچنین در ساخت این ویترین‌ها از شیشه‌های کریستالی برای درب استفاده می‌شود تا درخشندگی زیادی به وسایل داخل خود بدهند و نمایی لوکس و منحصر به فرد به منزل القا کنند.

امروزه شیشه و مخصوصاً ويترين شیشه‌‌ای در منزل، تأثیر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی ایجاد خواهد کرد و می‌توان از آن در ابعاد، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کرد.

 

ویترین شیشه‌ای در ادارات و شرکت‌ها

ویترین شیشه‌ای نمایی جذاب به محیط خواهد بخشید و وسایلی که در آن جای دارند را بهترین و زیباترین معرفی خواهد کرد. از این رو چند سالی است که بسیاری از ادارات و شرکت‌ها از ویترین شیشه‌ای برای نمایش جوایز، دستاوردها، ایده‌ها و… خود استفاده می‌کنند. مطمئنا بهترین مکان برای نمایش جوایز و دستاوردهای گوناگون ویترین ها هستند و چشم هر بیننده‌ای را نیز به خود جلب خواهند کرد.

ویترین شیشه‌ای مغازه

در ادارات اغلب از ویترین شیشه‌ای در دفتر مدیر عامل و یا راه‌روهای پر رفت و آمد استفاده می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر روحیه و احساس آن‌ها خواهد داشت.

امروزه در سازمان و اداره‌های دولتی از ویترین های شیشه ای برای نگهداری اسناد و مدارکی که در گذشته در کمدهای چوبی نگهداری می‌شد، استفاده می‌شود. ویترین های شیشه ای ادارات اغلب در قالب قفسه ها و طبقه های شیشه ای دکوراتیو بوده و برخی اوقات نیز دودی رنگ است.

 

ویترین شیشه‌ای بانک‌ها و صرافی‌ها

از دیگر کاربردهای ویترین شبیه می‌توان به طراحی نمای بیرونی بانک‌ها، صرافی‌ها و طلافروشی‌ها اشاره کرد. چرا که محیط را بزرگتر، نورانی‌تر و پر ذرق و برق تر نشان خواهد داد. طلافروشی‌ها سال هاست که از ویترین شیشه‌ای برای جلب توجه افراد و خریداران استفاده می‌کنند. چرا که بسیاری از مشتریان تمایل دارند تا پیش از ورود و انتخاب، جواهرات را مشاهده و انتخاب نمایند. با این وجود انتخاب نوع شیشه ویترین برای طلافروشان مهم تر است و برای جلوگیری از سرقت طلا و جواهرات و کم کردن احتمال آن، در ساخت آن از شیشه‌های ضد گلوله استفاده می‌شود. این نوع شیشه‌ها در مقابل سلاح‌هایی همچون کلت و کلاش مقاوم هستند.

 

ویترین شیشه ای دیواری

ویترین‌های شیشه‌ای در اصل در دو دسته‌ی دیواری و پایه‌ای یا زمینی دسته‌بندی می‌شوند. امروزه بسیاری از افراد برای تزیین دیوارهای خود از شلف‌های چوبی استفاده می‌کنند. در صورتی که می‌توان آن‌ها را به صورت شیشه‌ای نیز انتخاب کرد و فضایی خاص و ویژه ایجاد نمود. ویترین شیشه ای دیواری یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده از فضای دیوار‌ها است.

ویترین شیشه‌ای مغازه

شما می‌توانید بر روی طبقات شیشه ای که بر روی دیوار نصب شده‌اند، انواع وسایل تزینی و یا محصولات خود را قرار دهید. علاوه بر این، با توجه به دکوراسیون داخلی خانه، رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری، می‌توانید از شیشه‌های رنگی، مات یا کدر نیز استفاده کنید.

ویترین شیشه‌ای دیواری اغلب با سوراخ‌کاری دیوار و به کمک اتصالات مخصوص انجام می‌گیرد. با این حال از این نوع ویترین اکثرا در اتاق خواب‌ها و اتاق کودکان و فروشگاه هایی که فضای داخلی باز و بزرگی دارند استفاده می‌کنند.

با توجه به این که این نوع از ویترین ها پایه ندارند، باید از نحوه قرارگیری و استحکام آن اطمینان حاصل کنید و اغلب وسایلی کوچک و سبک را بر روی آن‌ها قرار دهید. چرا که در اثر فشار زیاد امکان دارد که شیشه سقوط نماید. با این وجود در صورت نصب دقیق و استفاده از بست های فلزی برای نصب آن روی دیوار، می‌توان اطمینان داشت که به هیچ وجه خراب نخواهند شد.

 

ویترین‌های شیشه ای کوچک

امروزه بسیاری از خانه‌ها ابعاد کوچکتری نسبت به گذشته دارند و به همین جهت نمی‌توان از وسایل تزئینی بزرگ در آن‌ها استفاده کرد. به همین جهت بهتر است تا از ویترین‌های شیشه‌ای کوچک به جای انواع بزرگ آن استفاده کنیم و در کنار افزایش جذابیت فضا، محیط کمی را نیز اشغال نماییم.

از ویترین‌های شیشه‌ای کوچک می‌توان در طراحی اتاق خواب‌ها و آشپزخانه‌ها استفاده کرد. چرا که هم نسبت به سایر ویترین‌ها، دردسر کمتری به لحاظ جابجایی و قرار گرفتن دارند و هم از فضای محدودی که در اختیار داریم می‌توانیم بهترین استفاده را نماییم.

این نوع ویترین‌ها دو تا سه طبقه هستند، فضای کمی را اشغال می‌کنند و می‌توان با نورپردازی، جذابیت آن‌ها را دو چندان کرد. ویترین‌های شیشه‌ای کوچک، به لحاظ سادگی و کوچکی، بسیار زیبا بوده و برای کودکان بسیار مناسب هستند‌؛ به همین جهت در سالیان اخیر استفاده از آن‌ها رواج بسیاری پیدا کرده است.

 

ویترین شیشه‌ای مغازه

ویترین شیشه‌ای مغازه

ویترین‌های شیشه‌ای مغازه یکی از پرطرفدارترین انواع ویترین‌ها هستند؛ چرا که بهترین وسیله برای معرفی محصولات به مشتری و طراحی دکوراسیون فضا می‌باشند. در واقع شاید بتوان چنین نتیجه گرفت که صاحبان مغازه و کسب و کار بدون ویترین شیشه ای نمی توانند محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند. مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری از گذشته تا به حال از مشتریان اصلی ویترین شیشه ای به شمار می‌روند. ویترین‌های شیشه‌ای به دلیل سهولت و راحتی استفاده و عرضه سریعتر محصولات، بهترین انتخاب برای مغازه‌ها خواهد بود.

در طراحی و ساخت ویترین شیشه‌ای برای مغازه، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشیم. یکی از این نکات مهم، جنس شیشه و میزان استحکام آن است. در حقیقت مغازه‌ روزانه پذیرای تعداد بسیار زیادی مستری خواهد بود و این مشتریان با ویترین‌ها تماس خواهند داشت. از این رو باید ویترین‌ها به نحوی طراحی شوند که هم از استحکام کافی برخوردار باشند و هم مشتریان بتوانند راحت‌تر به محصولات دست پیدا کنند. در واقع ضریب امنیت شیشه این ویترین‌ها باید بالا باشد تا در اثر ضربه آسیب نبیند.

امروزه در بسیاری از ویترین های شیشه‌ای مغازه، از چراغ‌های کوچکی نیز استفاده می‌شود که می‌توانند جلا و درخشش بسیار زیادی به اجناس دهند و مشتریان را ترغیب به خرید آن جنس نمایند.

به طور کلی استفاده از ویترین شیشه ای برای مغازه ها و فروشگاه ها یکی از رایج ترین کاربردهای شیشه سکوریت یا نشکن است. علاوه بر این به کار بردن شیشه برای درب جلویی مغازه ها و فروشگاه ها و ویترین آن‌ها سبب دیده شدن بهتر کالاها توسط مشتریان، افزایش رضایت و ایجاد حس اعتماد در آن‌ها خواهد شد.

 

ویترین شیشه ای در هتل‌ها و رستوران‌ها

از دیگر کاربردهای ویترین شیشه‌ای، می‌توان به استفاده از آن‌ها برای طراحی رستوران‌ها و لابی هتل‌ها اشاره کرد. محیط رستوران‌ها و هتل‌ها جایی است که در آن افراد با یکدیگر ملاقات می‌کنند و هر چه که این محیط لوکس و مدرن‌تر باشد، احتمال بازگشت این مشتریان نیز بیشتر خواهد کرد.

با این که معیار اصلی در انتخاب یک رستوران کیفیت غذای آن است، اما مطمئنا هر چه رستوران نمایی شیک تر داشته باشد و مشتریان در آن احساس راحتی کنند، می‌تواند در نتیجه‌گیری آنان تأثیر گذار باشد.

 

جنس ویترین‌های شیشه‌ای مغازه

در ساخت ویترین‌های شیشه‌ای مغازه‌ها اغلب از شیشه‌هایی چون سندبلاست، لاکوبل، سکوریت، لمینت و… به صورت ساده و طرح دار استفاده می‌شود.

به عنوان مثال شیشه های رنگی لاکوبل هم از مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت برخوردار هستند و هم می‌توان آن‌ها را در طیف رنگی متنوعی تهیه کرد. از این رو یکی از گزینه‌های مناسب برای ویترنی مغازه‌ها به حساب می‌آیند.

از طرفی دیگر ویترین‌های شیشه‌ای مغازه‌ها باید همواره تمیز باشند و به راحتی قابل شستشو باشند؛ چرا که در حقیقت وجود لک و خط روی شیشه ویترین از کیفیت اجناس و جلب مشتری فروشگاه خواهد کاست. به همین دلیل شیشه سکوریت بهترین نوع شیشه برای ویترین است و می‌تواند به راحتی تمیز شود.

علاوه بر این در صورتی که از شیشه‌های رنگی به درستی نیز استفاده شود، جلوه بصری بسیار زیبایی ایجاد شده و موجب جلب توجه بیش از پیش مشتریان خواهد شد.

ویترین شیشه‌ای مغازه

شما همچنین می‌توانید بر روی شیشه‌های ویترین خود نام برند و یا کسب و کار خود را حکاکی کنید. بهترین شیشه‌ها برای این مورد، شیشه های سندبلاست هستند. از شیشه‌های سندبلاست همچنین می‌توان برای اتاق‌های پرو نیز استفاده کرد.

یکی از جدیدترین شیشه‌های مورد استفاده در ویترین‌ها، شیشه‌های هوشمند هستند. این شیشه‌ها بیشتر برای فروشگاه ها و نمایندگی های فروش لوکس کاربرد دارند؛ چرا که مجهز به فرآیند پروجکشن و قابلیت کنترل در عدم نمایش محصولات داخل ویترین هستند و می‌توان با آن‌ها آگهی های تبلیغاتی را بر روی شیشه ها به نمایش گذاشت. با توجه به این قابلیت‌ها قیمت بالاتری نیز دارند.

 

مزایای استفاده از ویترین شیشه ای در مغازه

شیشه یکی از بهترین متریال برای ساخت ویترین مغازه است چرا که با عبور و انعکاس نور از خود حس آرامش را به افراد القا خواهد کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده با استفاده از شیشه و دکوراسیونی جذاب و ساده می‌توان افراد بیشتری را جذب کرد. از مزایای استفاده از ویترین شیشهقدر مغازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) صرفه جویی در مصرف انرژی

شیشه به دلیل خاصیت درخشندگی که دارد، باعث پخش نور موجود در فضا شده و باعث افزایش میزان نور محیط خواهد شد. از این رو این ویژگی باعت می‌شود تا نیاز کمتری به برق داشته باشید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نمایید.

2) جذب مشتری و افزایش فروش

هر چه که یک مغازه و یا فروشگاه بتواند در نگاه اول جذاب و شیک باشد، همان مقدار نیز در کار فرو‌ش موفق تر خواهد بود. یکی از ویژگی ها و مزیت‌های اصلی ویترین شیشه‌ای در مغازه و فروشگاه آن است که می‌تواند فروش را به میزان بسیار بالایی افزایش دهد.

 

نکات مهم در زمان استفاده از ویترین های شیشه ای در مغازه

برای آن که بتوانید با استفاده از ویترین شیشه‌ای، محصولات و کالای خود را در مغازه و یا فروشگاه معرفی نمایید، بهتر است تا چندین نکته مهم و کوتاه را در نظر داشته باشید تا هم جلوه‌ی بیشتری به محیط ببخشید و هم افراد بیشتری را مجذوب ویترین خود نمایید. از این نکات مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مواردی که در طراحی ویترین شیشه‌ای مغازه خود باید در نظر داشته باشید آن است که عنصر تبلیغات امروزه دارای اهمیت فراوانی در رقابت‌های کسب و کار است و ارزش فراوانی نیز در رونق آن خواهد داشت. از این رو یکی از راهکارهای بسیار مناسب و عالی تبليغات نمایش و در معرض دید قرار دادن محصولات است که در این بین ویترین ها و بوفه ها گزینه های بسیار ویژه‌ای برای نمایش محصولات به بینندگان و مشتریان هستند.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید آن است که دیگر از استندهایی که تنها یک طرف آن ها از شیشه است، استفاده نکنید. چرا که تمامی جوانب و زاویه‌های محصول شما را نمایش نمی‌دهند و جلوه‌ی آن‌ها به اندازه‌ی ویترین شیشه‌ای نیست. همچنين دقت کنید در صورتی که تصمیم دارید تا ویترین خود را در مسیری پر رفت و آمد قرار دهید، از استحکام آن اطمینان حاصل کنید و جنس مقاومی را سفارش دهید.

ویترین شیشه‌ای مغازه

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که در استفاده از ویترین باید توجه داشته باشید آن است که به هیچ وجه طرح ویترین ها و چیدمان را یکنواخت و یکسان نسازید. به عنوان مثال در صورتی که از چندین ویترین‌ یکسان در مغازه خود استفاده کنید، دکوراسیون خود را یکنواخت و مشتریان را دلزده و خسته خواهید کرد. از این رو شما می‌توانید ویترین‌های خود را دسته بندی کرده و با وجود متفاوت بودن در آن‌ها تقارن ایجاد کنید. در بخشی از فضا از استندهای شبیه به هم استفاده کنید و در بخشی دیگر آن ها را متفاوت یا یکسان با گروه قبلی قرار دهید.

علاوه بر این در طراحی دکوراسیون و استفاده از موارد جدید و نوآور و ویترین‌هایی با رنگ ها، سایزها و طرح های مختلف نترسید و میان خود و رقبایتان تمایز ایجاد کنید. این کار می‌تواند موجب برتری شما نسبت به آن‌ها شود.

 

نحوه ساخت ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه‌ای در طرح های گوناگون طراحی و ساخته می‌شود که از آن‌ها می‌توان به ویترین تمام شیشه ای، ویترین استیل شیشه ای، ویترین شیشه ای آلومینومی و ویترین شیشه ای چوبی اشاره کرد. در بین این طرح‌ها اما مدل تمام شیشه‌ای که در آن هیچ یراق آلاتی به کار نرفته است، هم جلوه‌ی بیشتر و هم طرفداران زیادی دارد.

برای ساخت ویترین شیشه ای مغازه ابتدا طرح، نوع شیشه و رنگ آن مطابق با خواست مشتری انتخاب شده و سپس شیشه‌ها در ابعاد مورد نیاز به وسیله دستگاه CNC برش خواهند خورد. در گام بعدی شیشه‌ها با استفاده از چسب UV مطابق با الگوی کار، به هم چسبانیده و در نهایت ویترین را تمیز و پاک می‌کنیم.

برای ساخت ویترین اغلب از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌شود، چرا که هم مقاومت بالایی دارد و می‌تواند اجسام سنگین را نگه دارد و هم احتمال شکستن آن پایین است. به همین جهت اکثر ویترین های شیشه ای با شیشه ۱۰ میل سکوریت تولید می شوند. با این حال در صورتی که ویترین شیشه ای شما ارتفاعی بیش از ۱۵۰ سانتی متر دارد، بهتر است تا از شیشه لمینت شده به جای شیشه سکوریت استفاده کنید.

 

انواع ویترین شیشه‌ای مغازه

ویترین شیشه‌ای مغازه

  • ویترین شیشه ای رنگی

یکی از انواع ویترین شیشه‌ای مغازه‌ای، ویترین‌هایی هستند که از شیشه‌های رنگی تهیه شده‌اند. این نوع از ویترین‌ها اغلب در اسباب‌بازی فروشی ها کاربرد دارند و می‌توان رنگ آن را مطابق با سلیقه خود در رنگ‌هایی چون بنفش، برنز، آبی یا سبز انتخاب کرد.

 

  • ویترین شیشه ای لمینت

در صورتی که ویترین مغازه یا فروشگاه شما در مسیر پر رفت و آمدی است و یا محصولات سنگینی دارید که باید روی آن قرار دهید و یا ابعاد مورد نظرتان برای آن زیاد است، پس بهترین کار آن است که از ویترین شیشه ای لمینت استفاده کنید. در ساخت این نوع ویترین از شیشه ها از لایه PVB استفاده خواهد شد.

  • ویترین شیشه ای حکاکی شده

شما می‌توانید برند خود و یا هر طرح های دلخواه خود را بر روی ویترین شیشه‌ای خود حکاکی کنید. در ساخت این نوع از ویترین‌ها ابتدا شیشه تراشیده یا کنده کاری شده و سپس بر روی هم نصب خواهد شد.

  • ویترین شیشه ای هوشمند

یکی دیگر از انواع ویترین شیشه‌ای مغازه، ویترین‌های شیشه‌ای هوشمند است که می‌تواند به راحتی از حالت مات به شفاف و بلعکس تبدیل شود. این ویترین به وسیله الکتریسیته و از راه دور کنترل می‌شود. این نوع از ویترین به‌ تازگی تولید شده و کشورهای اروپایی چون ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

  • ویترین شیشه ای خم

یکی دیگر از انواع ویترین شیشه‌ای نوع خم آن است. این نوع که بیشتر در جواهر فروشی‌های لوکس به کار می‌رود، می‌تواند نمای بسیار زیبایی به محصولات داخل ویترین ببخشد و مشتریان را نیز قادر خواهد ساخت تا به راحتی محصولات را بررسی کنند. این نوع ویترین با استفاده از شیشه های خم و چسباندن آن‌ها توسط چسب UV ایجاد می‌شود و می‌تواند نمای بسیار زیبا و منحصر به فردی را ایجاد نماید.

ویترین شیشه‌ای مغازه

  • ویترین شیشه ای گردان

یکی دیگر از انواع جدید و خلاقانه ویترین شیشه‌ای، نوع گردان آن است. شما می‌توانید بر خلاف اکثر افراد که ویترین خود را در قالب مربع و مستطیل سفارش می‌دهند، ویترین خود را در قالب دایره و با صفحاتی دایره‌ای انتخاب و سفارش دهید. همچنین می‌توانید این صفحات را به صورت گردان و با امکان چرخش نیز انتخاب کنید. از این رو در صورتی که تمایل به استفاده از طرح های مدور برای ایجاد عمق در فضای اطراف خود دارید، این نوع ویترین گزینه ای خاص و مدرن است.

  • ویترین شیشه‌ای ریلی

یکی دیگر از انواع ویترین شیشه‌ای، نوع ریلی آن است که به آن نوع متحرک نیز می‌گویند. در حقیقت شما می‌توانید در زمان سفارش ویترین شیشه‌ای خود آن را با صفحاتی ثابت و یا متحرک سفارش دهید.

ویترین شیشه‌ای ریلی نمایی یکدست دارد و برای اجرای آن نیاز به ریل شیشه ویترین و یراق آلات مناسب است. یکی از مزایای اصلی این ویترین، باز و بسته شدن قفسه‌های آن است. با این حال باید دقت کنید که در تهیه این نوع ویترین از یراق آلات و ریل‌های مناسب استفاده شود؛ چرا که کیفیت پایین آن‌ها موجب خراب شدن ریل و یا اختلال در آن شده و در نتیجه حرکت کشویی شیشه ویترین را دچار اختلال خواهد کرد.

  • ویترین شیشه ای با یراق استیل

امروزه محبوب ترین ویترین شیشه‌ای نوع تمام شیشه‌ای آن است. پس از آن اما ویترین‌های شیشه ای که با یراق آلات استیلی کار شده‌اند از طرفداران بسیاری برخورداند. این نوع ویترین‌ها با پایه های استیل و همچنین فریم های استیل ساخته شده و از نظر زیبایی نیز به دلیل تلفیق شیشه و استیل، بسیار شیک و مدن خواهند شد.

ویترین شیشه‌ای مغازه

  • ویترین شیشه ای کریستالی

یکی دیگر از انواع ویترین‌های شیشه‌ای، ویترین شیشه ای کریستالی است که شیشه‌های آن از جنس کریستال می‌باشند. این نوع ویترین‌ها جلوه‌ی بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند و به دلیل شفافیت بالایی که دارند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. با این وجود این نوع شیشه نسبت به شیشه های ساده فلوت از قیمت بیشتری برخوردار بوده و به مراتب ویترین شیک تر و مدرن تر و گران قیمت ‌تری را ایجاد خواهد کرد.

 

قیمت ویترین شیشه‌ای مغازه

قیمت ویترین شیشه‌ای وابسته به فاکتورهای مختلفی همچون نوع، رنگ آن، ابعاد، سایز و جنس شیشه است. همچنین میزان یراق آلات مصرف شده در ساخت آن نیز نقش تأثیرگذاری در قیمت آن دارد. از این رو نمی‌توان قسیمت ثابتی برای ویترین شیشه‌ای عنوان کرد چرا که به عوامل مختلفی مرتبط است و قیمت اجزای آن نیز تحت تأثیر نوسانات بازار تغییر خواهد کرد.

مطمئنا هر چه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد و از طرح های پیچیده و جذاب بر روی شیشه‌ها استفاده شده باشد، قیمت آن افزایش خواهد یافت.

با این وجود قیمت ویترین‌های مغازه به دلیل ابعاد بزرگتر نسبت به سایر ویترین‌های مورد استفاده در منزل، قیمتی بالاتر داشته و گران‌تر هستند.

ویترین شیشه‌ای مغازه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن