خرید پارتیشن تکجداره

همه ما دوست داریم که با خرید پارتیشن و نصب اون تو منزل و محیط کار، یه فضای جذاب و دیدنی و البته راحت و خصوصی داشته باشیم. یکی از انواع پارتیشن ها، پارتیشن تکجداره است که برای خرید پارتیشن تکجداره باید عوامل مختلفی رو در نظر بگیریم. یعنی اول باید بشینیم با خودمون حساب کتاب کنیم که آیا هدف من از خرید و نصب پارتیشن تغییر دکوراسیون و زیبایی محیطی که توش هستم یا می خوام که یه محیط آروم برای استراحت و کار داشته باشم؟

پارتیشن چیست؟

نصب و ساخت پارتیشن تکجداره به نحویه که علاوه بر این که می‌تونه هارمونی و زیبایی خاصی به محیط ببخشه، توانایی اون رو داره تا هم به استحکام و هم به احساس خوب و مثبت جریان یافته در فضای منزل یا اداره کمک کنه. ما تو این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع پارتیشن تکجداره، نحوه سفارش و خرید پارتیشن تک جداره و مزایای این تصمیم بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

پارتیشن چیست؟

با وجود این که پارتیشن تو فرهنگ لغت ایرانی جایی نداره و از یه کلمه لاتین Partition منشا گرفته، ولی از قدیم کاربرد زیادی داشته و در واقع به هر چیزی که کار جدا کننده رو انجام بده، پارتیشن گفته میشه. پارتیشن به دو دسته اداری و خانگی تقسیم می شه که ما تو این مقاله پارتیشن منزل رو بررسی می‌کنیم. نحوه ساخت و طراحی پارتیشن منزل به صورتیه که در صورت نیاز به جابجایی، اونا قابلیت استفاده مجدد رو دارند و بعد از نصب میشه خیلی ساده اونو جدا و به مکان دیگری انتقال داد.

 

 

پارتیشن تکجداره

در صورتی که تصمیم دارید تا برای مدت زمانی کوتاه و یا نسبتاً طولانی از یک پارتیشن قیمت مناسب مقاوم و با کیفیت استفاده کنید، پارتیشن تکجداره گزینه مناسبی هستش. پارتیشن های تکجداره از انواع پارتیشن‌هایی هستند که هزینه نصب اونا کمه و برای شما صرفه جویی مناسبی به شمار میاد. این نوع پارتیشن اغلب به صورت قاب‌های یک تکه‌ای طراحی میشه که از پروفیل‌های 4*4 تهیه و دورتادور اونا با یه لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده پوشونده می‌شه. این کار باعث میشه تا استحکام پارتیشن تکجداره تا حد زیادی افزایش پیدا کنه. در ادامه با هم انواع پارتیشن تک جداره رو بررسی میکنیم و نحوه ساخت و کاربرد اون‌ها آشنا میشیم.

سفارش پارتیشن تکجداره

برای سفارش پارتیشن تکجداره با کیفیتی مناسب قیمتی منصفانه و بدون واسطه کافیه تا با ما در ایمن جام فرد تماس بگیرید. کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد با برخورداری از سابقه طولانی در ساخت انواع شیشه و مصالحی باکیفیت آماده‌ست تا سفارش شما عزیزان رو برای ساخت و نصب انواع پارتیشن تکجداره شیشه ای و انواع ویترین شیشه‌ای و نرده شیشه‌ای با هر طرح و مدلی دریافت، اجرا و به سرعت در اختیارتون قرار بده.

انواع پارتیشن تکجداره

پارتیشن های تکجداره رو میشه با استفاده از متریال و مواد مختلفی تولید کرد. در این بخش با هم به بررسی انواع پارتیشن های تکجداره که میشه از اون ها در محیط های اداری منزل تجاری و تفریحی استفاده کرد، می‌پردازیم:

  • پارتیشن تکجداره شیشه ای

وقتی صحبت از تکجداره یا دوجداره میشه ذهن ما ناخودآگاه به سمت شیشه میره. پارتیشن تکجداره شیشه ای رو میشه از انواع شیشه سندبلاست، سکوریت، شفاف یا مات و با استفاده از طرح های متنوع و مختلف با توجه به دکوراسیون محیط تهیه کرد.

پارتیشن تکجداره شیشه ای

این موضوع که تصور کنیم پارتیشن تکجداره شیشه ای نازک و سریع میشکنه تصور نادرستیه؛ چون که میشه شیشه ها رو امروزه تو ضخامت های مختلف و با استحکام و مقاومت بالا مثل شیشه سکوریت یا لمینت تهیه کرد.

  • پارتیشن ملامینه

یکی دیگه از انواع پارتیشن تکجداره، پارتیشن ملامینه‌ست که در واقع پنل لترون( نئوپان ) با یک روکش ملامینه هستش. پارتیشن های تکجداره ملامینه کیفیت بالایی دارند و به نسبت قیمت مناسب شون کارکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون می‌دن. در رابطه با مقایسه با پنل‌های لترون با MDF بهتره بدونید که کاربردهای یکسانی در مقایسه با هم دارند اما کاربرد MDF بیشتره.

  • پارتیشن تکجداره MDF

بعد از پارتیشن های تکجداره شیشه‌ای، پارتیشن های تکجداره MDF محبوب ترین نوع پارتیشن های تک جداره به شمار می رن و حتی میشه این دو مصالح مختلف رو با هم ترکیب و یه پارتیشن ترکیبی از شیشه و MDF تهیه کرد. تقسیم بندی یونیت های این نوع پارتیشن شیشه ای با توجه به خواست و نظر مشتری انجام می‌شه و یکی از اصلی ترین ویژگی های این پارتیشن در مقایسه با پارتیشن شیشه ای امکان در اختیار قرار دادن فضاهای خصوصی بیشتر برای کارکنان یا اعضای خانواده‌ست.

پارتیشن تکجداره MDF

  • پارتیشن تکجداره آلومینیومی

آلومینیوم در واقع یه فریم یا استراکچر برای پارتیشن به شمار میاد و به تنهایی چندان کاربرد نداره، به طوری که یونیت‌های پارتیشن که از جنس شیشه یا چوب هستند روی این استراکچر قرار می‌گیرن و شکل اصلی پارتیشن رو به وجود می‌آرن. از پارتیشن تک جداره آلومینیومی اغلب در مراکز خرید های اداری، درمانگاه ها و بیمارستان ها استفاده می‌کنند

 

مزایا

خرید پارتیشن تکجداره نسبت به پارتیشن های دوجداره هزینه کمتری داره و دسته بندی فضا و سرعت نصب اون هم بالاست، استفاده و خرید پارتیشن تکجداره برای ادارات یک گزینه بسیار عالی به شما میره؛ چون که هم دفتر کار تقسیم بندی میشه و هر کس میتونه محیط مشخص به خودش داشته باشه.

پارتیشن تکجداره اداری

پارتیشن دوجداره لزوماً تاپ پارتیشن ها نیست، چون که گاهی اوقات پارتیشن تکجداره کاربرد خیلی بیشتری نسبت به بقیه گونه‌های پارتیشن داره.جالبه بدونید که بعد از پاندمی ویروس کرونا خیلی از ادارات تازه به کاربرد این نوع پارتیشن پی بردن و تقاضاشون برای خرید اونا افزایش پیدا کرد.

 

پارتیشن شیشه ای اداری

اگه تصمیم دارید تا فضای اداری خودتون رو با سفارش و خرید پارتیشن تکجداره شیشه ای تقسیم بندی کنید و دکوراسیونی مدرن و مینیمال داشته باشید، کافیه تا یکی از انواع پارتیشن تکجداره شیشه‌ای اداری رو استفاده کنید.

پارتیشن تکجداره شیشه ای اداری

یکی از مزیت‌های پارتیشن تکجداره شیشه ای اینه که می‌شه لوگو کسب و کار خودتون رو روی اون طراحی کنید. این نکته رو هم فراموش نکنید که تمامی پنل های شیشه ای پارتیشن تکجداره، سکوریت هستند و هیچ خطری ندارن. برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت، لیست قیمت شیشه سکوریت 1400 رو از دست ندید.

خرید پارتیشن در تهران و کرج

برای خرید پارتیشن در تهران و کرج کافیه تا با ما در شرکت ایمن جان فرد تماس بگیرید. کارشناسان ما سوال های شما رو پاسخ میدن و با مشاوره های رایگان کمکتون می‌کنند تا پارتیشن شیشه مورد علاقه خودتون رو چه به صورت تکجداره و چه به صورت دوجداره در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

خرید پارتیشن تکجداره منزل

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت مد و دیزاین داخلی دیگه لازم نیست تا با خشت و آجر محیط‌های کوچیک رو جداسازی کرد. چون که پارتیشن رو میشه جابه‌جا، منتقل و حتی تغییر داد. شما می‌تونید با توجه به محیط منزل خودتون پارتیشن تکجداره منزل‌تون رو از انواع مختلف چوبی، آلومینیومی، شیشه ای و … تهیه کنید. یکی از اصلی ترین مزیت های پارتیشن تکجداره منزل تنوع زیاد هستش که میشه از اون برای اتاق مطالعه، حمام و سرویس بهداشتی و… استفاده کرد.

خرید پارتیشن تکجداره منزل

قیمت پارتیشن تکجداره

قیمت پارتیشن تکجداره به عوامل مختلفی بستگی داره که از این عوامل میشه به میزان یونیت‌ها و یراق آلات، جنس پارتیشن، متراژ، طرح روی شیشه، رنگ و بافت مصالح و… اشاره کرد. برای کسب اطلاع دقیق از قیمت و نحوه قیمت گذاری با ما در ایمن جام فرد تماس بگیرید. کارشناسان ما آمادگی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

قیمت پارتیشن تکجداره اداری

نحوه قیمت گذاری پارتیشن تکجداره اداری هم فرق زیادی با دیگر پارتیشن‌ها نداره و با توجه به نوع متریال مصرفی و مقدار متراژ کار، قیمت پارتیشن تکجداره اداری تغییر می‌کنه. پارتیشن تکجداری اداری یکی از ارزون‌ترین محصولاتیه که می‌تونید باهاش تغییرات زیادی رو تو دفترتون ایجاد کنید. لیست آخرین قیمت پارتیشن رو اینجا می‌تونید ببینید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن