یراق آلات کابین دوش حمام

امروزه با کاهش فضای داخلی خانه ها طبیعتا فضای حمام منازل نیز کاهش یافته. علاوه بر این نوع دیزاین داخل حمام و قسمت بیرونی آن حائز اهمیت است. هدف تولید کنندگان کابین دوش حمام هم بوجود آوردن فضایی مدرن و شیک برای این قسمت از منازل شما مشتریان محترم است.این محصولات دارای کیفیت بالا و قیمت پایین است و ویژگی های آن باعث شده که محبوبیت آن میان افراد روز به روز افزایش یابد و جز سیستم های ریج مورد مصرف در بین مردم شود.

سفارش کابین دوش حمام :

برای سفارش کابین دوش حمام منزل خود باید از ویژگی های دور دوشی مطلع و شناخت کامل داشته باشید .قبل از سفارش کابین دوش باید اطلاعات درستی از شرایط حمام خود داشته و اطلاعات لازمه را کسب کنید.

همانطور که گفته شد قبل از سفارش باید نکات مهمی را در نظر بگیرید که در مطلب زیر به شرح آن ها میپردازیم :
اندازه گیری حمام ، در اولین مرحله می بایست حمام منزل مورد نظر شما اندازه گیری شود . سپس می بایست رنگ پروفیل های کابین دوش و طرح سندبلاست مورد علاقه خود را انتخاب کنید .
سندبلاست چیست ؟  شیشه سندبلاست ، شیشه ای مات است که استفاده از آن برای شیشه های حمام بسیار مناسب است. این شیشه طرح ها و اندازه های مختلفی دارد و علاوه برآن شما میتوانید در هنگام سفارش طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از آن طرح برای شیشه مورد نظر استفاده کنید.

یراق آلات کابین دوش حمام
چگونه کابین دوش را نظافت کنیم ؟

زمانیکه در یک مدت طولانی از کابین دوش استفاده میشود  بر روی شیشه ها و اتصالات پلاستیکی آن لکه هایی بوجود می آید که همان کف های آب و صابونی است که هنگام استحمام بوجود آمده است. این لکه ها همانند رسوب های آهکی روی شیشه دیده میشوند. نظافت کابین دوش باید چند وقت یکبار تکرار شود و لکه های چرک و پسماند های آب و صابون بوجود آمده باید در فواصل زمانی مرتب تمیز شوند.

هزینه اجرای کابین دوش حمام :

در مراحل بعدی میبایست اطلاعاتی در رابطه با هزینه و قیمت کابین دوش حمام کسب کنید و میزان هزینه اجرا آن را بسنجید.

عوامل بسیاری در هزینه اجرا و قیمت کابین دوش حمام موثر است که میتوان ز میان آن ها به کیفیت ، متراژ فضای مورد نظر ، نوع مواد و جنس آنها اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده طرح و پروفیل انتخابی نیز در هزینه و قیمت آن بی تاثیر نخواهد بود.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن