چرا شیشه سکوریت ؟

چرا شیشه سکوریت ؟ این سوالی است که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد امروزه افراد هنگامی که میخواهند پنجره خانه اداره و یا حتی فضای کار خود را تغییر دهند با انتخاب های زیادی از انواع مختلف شیشه و محصولات مربوط به آن روبرو خواهید شد. در این مطلب میخواهیم ضرورت استفاده از شیشه های سکوریت در قسمت های مختلف یک فضا را به شما شرح دهیم.

شیشه سکوریت چیست ؟

این شیشه بر اثر گذراندن فرایندی تغییر دما داده و در آخر فرایند تولید مقاومت بسیار بالایی در مقابل دما خواهد داشت .این تغییر دادن دما و یا به اصطلاح شوک دمایی که به این مواد داده میشود باعث شده که مقاومت این شیشه در برابر فشار و ضربه بالا رود و لازم به ذکر است که شیشه سکوریت به واسطه ویژگی  ذکر شده پرکاربرد و مرسوم شده است.
روش تولید این شیشه به این صورت است که بعد از تولید شیشه خام فرایند سکوریت سازی که همان ایجاد کردن تغییر دمایی روی شیشه است ، انجام میشود. سختی و مقاومت این شیشه جز ویژگی هایی است که آن را با بقیه متمایز میسازد.

چرا شیشه سکوریت ؟

مزایای شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه به دلیل اینکه در بسیاری از قسمت ها و اجزای اطراف ما حضور دارد ، ممکن است خطرات زیادی داشته باشد. به همین علت یکی از ویژگی های کاربردی این شیشه ها ایمن بودن آن ها است. این شیشه به هنگام برخورد با جسمی و در اثر فشار و آسیب به قسمت های کوچک و ریز تقسیم خواهد شد و به افراد هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد.

علاوه بر این مقاومت بسیار بالای این شیشه یکی از ویژگی های با ارزش آن است. این شیشه در برابر شوک های حرارتی ، گرم و سرد شدن ، تابش نور و گرما و سرما تقریبا بی تفاوت بوده و این عوامل بر آن تاثیری نخواهند گذاشت.
ویژگی آخری که موجب میشود تا ما به سمت شیشه های سکوریت رفته و شیشه های معمولی را کنار بگذاریم ، مقرون به صرفه بودن ، و کم هزینه بودن آن است.شیشه های سکوریت یکی از ایمن ترین شیشه هایی است که امروزه در بازار عرضه میشود و استفاده کردن از آن موجب جلوگیری کردن از خطرات احتمالی خواهد شد

سفارش شیشه سکوریت

جهت خرید شیشه سکوریت ، شیشه های ساختمانی ، شیشه دوجداره و شیشه چاپ شده  می توانید با واحد فروش کارخانه ایمن جام فرد تماس حاصل کرده و از قیمت روز شیشه مطلع شوید. و سفارش خود را ثبت نمائید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن