پارتیشن شیشه ای دوجداره چیست؟

حتما این روزها شما هم پارتیشن شیشه ای دو جداره را در مراکز اداری، تجاری و بسیاری از سازمان ها و حتی منازل مشاهده کرده اید. از این پارتیشن ها به این خاطر که در برابر حرارت و آلودگی های صوتی مقاومت بالایی دارند استقبال زیادی شده است.

پارتیشن شیشه ای دو جداره یک سیستم پارتیشن بندی همه کاره با عملکرد صوتی بهبود یافته است. پارتیشن شیشه ای دو جداره راه حلی عالی برای تقسیم مکان ها بدون ورود صدا هست. شیشه‌های دوجداره با رتبه‌بندی آکوستیک پیشرفته، برای افزودن حریم خصوصی به دفاتر، نمایشگاه‌ها، منزل، بالکن و موارد دیگر کاملاً مناسب است.

عملکرد عایق صدای عالی، جذابیت و زیبایی بالا و سازگاری پارتیشن ها با همه محیط ها، آن ها را به یکی از محبوب ترین محصولات ساختمانی تبدیل کرده است.

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره چیست؟

تفاوت پارتیشن شیشه ای دوجداره در مقابل شیشه تک جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره ممکن است بسیار شبیه به هم به نظر برسند، هر دو ظاهری بدون قاب ایجاد می کنند که در هر محل قابل استفاده هستند. شفافیت شیشه‌ها تضمین می‌کند که برخلاف پارتیشن‌های غیر شیشیه ای، نور همچنان می‌تواند به داخل اتاق برسد.
بنابراین تفاوت بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چیست؟ خوب، شیشه دو جداره از دو ورقه شیشه استفاده می کند که به هم چسبیده اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که دیوارهای شیشه ای دو جداره ثابت نسبت به سیستم های تک جداره عایق صدا هستند.
علاوه بر این، با شیشه های دو جداره، حتی می توانید پرده خود را بین شیشه ها نصب کنید. این یعنی خداحافظی با پرده های به هم ریخته و گرد و غبار! همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، حریم خصوصی داشته باشید و با کشیدن پرده اتاق مخفی می شود، و بسیار ظاهر تمیز و ظریفی به فضای شما می دهد.

جزئیات مهم

پارتیشن شیشه ای دو جداره با پیشرفت هایی مانند عایق صدای بهبود یافته، مانند یک شیشه تک جداره، براق هستند. سایر جزئیات کلیدی عبارتند از:

  • این شیشه دو جداره در ضخامت 10 میلی متر یا 12 میلی متر در دسترس هستند.
  • پارتیشن‌های شیشه‌ای با رنگ‌های موجود از جمله سفید، نقره‌ای، خاکستری تیره و مشکی در دسترس هستند.
  • شما می توانید پارتیشن های شیشه ای دو جداره خود را با جلوه های شیشه ای سفارشی کنید یا برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، پرده های یکپارچه بین شیشه های دوتایی نصب کنید.
  • پارتیشن شیشه ای دو جداره ثابت می تواند محافظت از صدای 40-44dB را ارائه دهد. این حریم خصوصی به این معنی است که مکالمات به سختی قابل شنیدن هستند و صداهای بلند فقط قابل تفسیر هستند..

خرید پارتیشن شیشه ای

افزودن درب های شیشه ای دو جداره

شاید ندانید، اما در محیط‌هایی که مهم است عایق صوتی داشته باشند، درب اغلب می‌تواند نقطه ضعفی باشد. سر و صدا می تواند از طریق مهر و موم های اطراف یک در شیشه ای فرار کند و به اتاق های مجاور منتقل شود.
درهای شیشه ای قاب دو جداره، دو لایه شیشه را در حاشیه آلومینیومی محصور می کنند. درها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باز و بسته شوند، درب‌های شیشه‌ای قاب‌بندی شده با جلوگیری از خروج برخی صداها از درزگیرهای درب به بهبود عملکرد صوتی کمک می‌کنند.
پارتیشن شیشه ای دو جداره راه حلی زیبا برای ایجاد مناطق جدید با حفاظت صوتی پیشرفته است.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره می تواند جایگزین دیوار ثابت شود و در محیط های اداری و منازل استفاده شود. در ساخت پارتیشن شیشه ای دوجداره، شیشه متریال اصلی است و از پروفیل آلومینیوم به عنوان اسکلت اولیه و فریم کار هم استفاده می شود.

مسلما پارتیشن شیشه ای دوجداره نسبت به تک جداره قیمت بیتشری دارد چون از دو شیشه استفاده می شود و هم این نوع پارتیشن ها عایق صدا هستند.

به طور کلی قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره به مواردی مثل متراژ، رنگ شیشه، ضخامت و طرح آن بستگی دارد، علاوه بر آن نوع و ضخامت فریم آلومینیومی هم بر قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره تاثیر می گذارد. پس قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره نسبت به ارتفاع و مساحت و متراژ متفاوت می شود.

 

پارتیشن شیشه ای منزل

پارتیشن شیشه ای خانگی دو جداره

از پارتیشن شیشه ای دوجداره در دفاتر، رستوران ها، محیط های تفریحی و همچنین منازل می توان استفاده کرد. استفاده از پارتیشن شیشه ای در منازل باعث جذابیت در دکوراسیون انتخابی شما می شود. این پارتیشن ها انواع متفاوت و مختلفی دارند و در طرح های گوناگون ارائه می شوند.
پارتیشن شیشه ای خانگی دو جداره با استفاده از پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شوند. پارتیشن شیشه ای خانگی از لحاظ ضخامت به دو دسته پارتیشن‌های یک جداره و پارتیشن‌های دوجداره تقسیم می‌شوند.
پارتیشن شیشه ای دو جداره مقاوت بسیار بالایی دارد و خاصیت آن این است که عایق صدا هست. این پارتیشن کاربرد مخصوص خود را دارد و در هر محیطی که شما بخواهید قابلیت نصب دارند.

برای تولید پارتیشن شیشه ای دو جداره از شیشه‌ های دو جداره جهت عایق صدا استفاده می شود. به همین دلیل برای مکان‌ های شلوغ و پر رفت آمد گزینه‌ ای ایده آل می‌ باشد.
حتی فریم های پارتیشن شیشه ای دو جداره هم تنوع زیادی دارند و می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی که دارید از فریم زیبایی استفاده کنید. انتخاب به دست خود شماست.
علاوه بر عایق صدا و جداسازی مکان، استفاده از پارتیشن شیشه ای منزل سبب زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شده و برای خانه‌های با سبک مدرن مناسب می‌باشد.
پارتیشن شیشه ای خانگی به این خاطر که عایق صدا هست، سر و صدای اضافه را حذف می کند و سبب ایجاد آرامش در محیط منزل شما می شوند. از طرف دیگر پارتیشن‌های شیشه ای دوجداره به دلیل جلوگیری از هدر رفت انرژی بسیار مفید هستند.
از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای قابلیت عبور نور آن هاست و در نورپردازی بهتر محیط تاثیر‌گذار هستند.
این پارتیشن ها را هم به صورت موقت و هم به صورت ثابت می توان نصب کرد و به همین خاطر می توانید آن ها را به هر مدلی که بخواهید پیاده سازی کنید. پارتیشن های شیشه ای دوجداره دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند.

 

پارتیشن شیشه ای بالکن

پارتیشن شیشه ای دوجداره بالکن

در پارتیشن شیشه ای دوجداره بالکن معمولا هیچ قابی بین شیشه‌ها وجود ندارد و هر شیشه می‌تواند آزادانه به چپ یا راست بچرخد تا برای تهویه یا تمیز کردن قابل استفاده باشند.

نظافت این پارتیشن ها بسیار آسان هست، شما می توانید پشت و جلو هر شیشه ای را تمیز کنید. پارتیشن شیشه ای دوجداره بالکن نه تنها به ظاهر و سبک ساختمان آسیب وارد نمی کنند، بلکه به زیبایی یکپارچه بالکن نیز کمک زیادی می کنند.
یکی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی یا متحرک، نمای یکدست شیشه ای در ساختمان است. شیشه های بالکن بدون اینکه ستون یا میله ای داشته باشد، باعث می شوند که به طور کامل از منظره ای که دارید لذت ببرید.

پارتیشن شیشه ای دوجداره بالکن می توانند این امکان را به شما بدهند که در هر فصل سال سیستم شیشه ریلی تاشو را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردید.

دلایل استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره بالکن

۱ – این پارتیشن ها عایق انرژی، حرارت و صدا هستند و مانع ورود گرد و غبار به داخل منزل یا بالکن می شوند.
۲ – پارتیشن های شیشه ای زیبایی منحصر به فرد و مدرن دارند، و شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید از فضا و مناظر اطرافتان بهره مند شوید.
۳ – استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی از ویژگی پارتیشن شیشه ای دوجداره است.
۴ – استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن به زیر بنا با اضافه کردن فضای بالکن به منزل
۵ – شستشو و نظافت دو طرف شیشه بسیار آسان است.
۶ – امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سمت بیرون.
۷ – کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن