پارتیشن بلوک شیشه ای

معمولاً تو بخش هایی از بلوک شیشه‌ای استفاده می‌کنیم که نتونیم از دیوارهای معمولی سفالی، بتنی، آجری یا سیمانی استفاده کنیم. اون هم به دلایلی مثل تامین نور در داخل ساختمان. در واقع بلوک شیشه‌ای به جای دیوار می‌تونه کاربرد خیلی بیشتری داشته باشه و نور طبیعی روز و خورشید رو به خوبی منتقل کنه. پارتیشن بلوک شیشه‌ای به علت شفافیت بالا و عایق صدا و حرارت بودن به عنوان یک پارتیشن لوکس و خاص شناخته میشه و تو مکان‌های مختلف میشه ازش استفاده کرد و علاوه بر این که نسبت به دیوارهای سیمانی و … ساختش محکم‌تره، بیشتر هوای جیبامونو داره و ارزون‌تر هم است.

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره چقدره؟

ضخامت پارتیشن بلوک شیشه‌ای بعد از ساخت حدود ۸ سانتیمتر میشه که در مقایسه با دیوار های معمولی سنگی و آجری که روشون سیمان و گچ هم قرار میگیره و تقریباً ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر هستند، کمتره و در نتیجه فضای کمتری رو اشغال می‌کنه. این عامل به خودی خود اون رو برای فضاهای کوچک به یک انتخاب ایده آل تبدیل میکنه که سبب استفاده بهینه از فضا مورد استفاده میشه. در کنار این عوامل بلوک شیشه‌ای از تنوع طرح و رنگ زیادی برخورداره که میشه اون رو به عنوان یه متریال شیک و زیبا برای زیباتر کردن فضای داخلی و فضای ساختمان به کار برد.

پارتیشن بلوک شیشه ای رو میتونیم بر اساس محل قرارگیری و نوع کارایی که داره، در ابعاد مختلفی بسازیم. معمولا میشه این دیوارهای شیشه ای را از روی زمین تا سقف چید و ادامه داد. اما با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون محیط میشه این نوع پارتیشن رو تا نیمه های اتاق و مثلاً در ارتفاع دو متر در طرح ها و رنگ ها شکل های مختلف ایجاد طراحی کرد. یکی از قابلیت‌های اصلی پارتیشن بلوک شیشه ای اینه که میشه برای اون یه درب طراحی و با استفاده از اون اتاق رو به دو بخش تقسیم کرد که از طریق این در امکان ورود و خروج ایجاد شده باشه.

برای نصب پارتیشن بلوک شیشه‌ای ابتدا باید محل نصب و اجرا مشخص و اندازه گیری های لازم انجام بشه، بعد از آن با توجه به سلیقه مشتری بلوک مصرفی انتخاب و آماده اجرا میشه. در زمان نصب پارتیشن بلوک شیشه‌ای ابتدا دور تا دور محل نصب با استفاده از کوکی های فلزی فریم گذاری میشه و بعد از اون بلوک‌های شیشه‌ای با کمک ملات مخصوص و اسپیسر نصب میشن. دقت کنید که این ملات مخصوص هستش و باید با توجه به دستورالعمل محصول تهیه بشه. علاوه بر این مقدار اون هم باید به اندازه‌ای باشه که در طی یک ساعت مصرف و تمام بشه چونکه بعد از این مدت دیگه قابل استفاده نیست.

میزان کل ملات برای نصب پارتیشن بلوک شیشه ای با توجه به مساحت پارتیشن و متراژ چون تعیین میشه‌. استفاده از اسپیسر در نصب پارتیشن بلوک شیشه ای سبب میشه که بلوک ها شکل منسجمی داشته باشن و وزن بلوک‌های بالایی باعث بیرون زدن ملات از بین بلوک های پائینی نشه. بعد از اینکه همه بلوک ها روی هم قرار گرفتن و دیوار تشکیل شد، نصابان سر اسپیسر رو که بیرون ملات قرار گرفته می‌شکنن و‌ بند کشی می‌کنند.

 

هزینه نصب پارتیشن بلوک شیشه‌ای

عوامل مختلفی روی هزینه نصب پارتیشن بلوک شیشه‌ای تاثیر می‌زارند که از اون‌ها میشه به ابعاد پارتیشن، نوع بلوک شیشه ای، برند بلوک و کیفیت اون اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر چی که متراژ کار بیشتر باشه، هزینه نصب پارتیشن بلوک شیشه‌ای هم بیشتر میشه. در واقع این عامل مهمترین عامل تاثیر گذار در هزینه ساخت به شمار میره. در نهایت هزینه نصابان هم برای نصب و اجرا در هزینه نهایی تاثیر داره.

 

قیمت پارتیشن بلوک شیشه‌ای چقدره؟

قیمت به عوامل مختلفی بستگی داره یکی از مهم ترین عوامل در متراژ و مساحت کار هستش در کنار این نوع شیشه دوجداره که در پارتیشن استفاده میشه هم در قیمت تمام شده تاثیر داره علاوه بر این یراق و ابزار آلات مورد استفاده در پارتیشن هم، بسته به ایرانی یا خارجی بودن‌شون در هزینه نهایی تاثیرگذار هستن. در نهایت، قیمت پارتیشن بلوک شیشه ای با شیشه دوجداره به شرایط، انتخاب و سلیقه شما، ضخامت شیشه دستمزد نصابان و… بستگی داره و نمی‌شه یه قیمت دقیق و یکسان برای اون در نظر گرفت.

 

پارتیشن بلوک شیشه‌ای کرج و تهران

برای خرید بلوک شیشه ای در تهران و کرج کافیه تا با ما در شرکت ایمن جان فرد تماس بگیرید. کارشناسان ما سوال های شما رو پاسخ میدن و با مشاوره های رایگان کمکتون می‌کنند تا پارتیشن شیشه مورد علاقه خودتون رو چه به صورت دوجداره و چه به صورت دوجداره در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. خرید پارتیشن بلوک شیشه ای انتخاب خیلی مناسبه چون که باعث میشه حریم خصوصی برای کارمندان حفظ بشه و و بدون حواس پرتی بازدهی عملکرد آنها افزایش پیدا کنه. به همین جهت در صورتی که شما تصمیم دارید تا برای محل کار و کارکنان خودتون یه محیط ایمن آرام مناسب رو ایجاد کنید، کافیه تا با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن