قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار؛ طراحی، نصب و اجرا

قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار با توجه به نحوه ساخت هر کدوم از این نوع پارتیشن‌ها متفاوته و به عوامل مختلفی بستگی داره. به همین دلیل بهتره تا قبل از هر گونه سفارش انتخاب، طراحی و نصب پارتیشن شیشه ای با انواع مختلف پاتدیشن‌های شیشه‌ای آشنا بشیم. به طور کلی پارتیشن شیشه ای رو با توجه به نوع طراحی و شیشه‌های به کار رفته در اون میشه به انواع مختلفی تقسیم کرد. در این بین پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار محبوبیت زیادی دارن و جاهای بیشتری هم میشه از کاربرد اونا استفاده کرد. در ادامه این دو نوع پارتیشن رو باهم بررسی می‌کنیم.

 

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس یا بدون فریم

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس، برای فضاها و کلا جاهای کوچک با نورگیری ضعیف به کار میره و مناسبه؛ چون که بخش های مختلف یه فضا رو با شیشه از هم جدا می‌کنه و به نور طبیعی این اجازه رو میده تا تو همه‌ی فضاها عبور کنه و اونجا خیلی بزرگ تر از قبل به نظر برسه. در واقع هر چه که میزان فریم تو پارتیشن شیشه‌ای کمتر باشه، نور بیشتری هم تو فضا منعکس میشه و علاوه بر این دید بهتری رو هم در اختیارمون میذاره. به این معنا که می‌تونیم چشم انداز باز و وسیعی از محیط رو داشته باشیم.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس

در ساخت پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم با توجه به نیاز مشتری و ابعاد فضا، از درب های ثابت یا متحرک کشویی استفاده میشه که با پروفیل هایی به کف، سقف و دیوارها متصل میشن. پارتیشن‌های بدون فریم، دارای سطح شیشه‌ا‌ی بزرگتر و ظاهر سبک تری در مقایسه با پارتیشن های فریم دار هستند و نصب آن‌ها به علت عدم وجود فریم عمودی، خیلی ساده‌تره. اگه فضای کار شما دارای دکوراسیونی مدرنه، بهترین کار استفاده از پارتیشن شیشه‌ای های بدون فریم یا فریم‌لسه و یا اگه فریم‌دار بپسندید، با فریم‌هایی مثل آلومینیم و استیل هم جذابیت خاصی پیدا میکنه.

در مقابل بهترین گزینه برای اداراتی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی، پارتیشن‌هایی با فریم چوبه که رنگی گرم و منحصر به فرد به فضا میده. از پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس رو میشه تو هر دکوراسیونی به کار برد و از ظرافت و جلوه بی نظیرش لذت برد. با این وجود این نوع پارتیشن بیشتر در دکوراسیون یا دکوراتیو مدرن شناخته و استفاده میشه و کلا اغلب تو محل‌هایی که زیبایی در آن‌ها اهمیت داره، به کار میره.

 

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار

در مقابل پارتیشن شیشه ای فریم‌دار رو داریم که اغلب با استفاده از فریم هایی از جنس فولاد آلومینیوم، استیل، چوب، PVC و… ساخته میشه. در ساخت این نوع پارتیشن های شیشه‌ای مواردی مثل فریم های با پروفیل آلومینیوم، قفل اهرم دار، فریم 5 سانتی یا دو تکه، درب تک لعاب با لولاهای پیچ شده با توجه به کف به کار میره. هزینه ساخت این نوع پارتیشن به علت استفاده بیشتر از یراق آلات نسبت به نوع فریم لس گرون‌تر تموم میشه. جالبه بدونید که در بین انواع فریم‌ها هم دو نوع فریم فولادی و آلومینیومی مقاومت بیشتری دارند و بیشتر هم عمر می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی یکی از انعطاف پذیرترین سیستم های موجود در بازار به شمار میره و می‌تونه حتی در فضاهای با سقف باز هم مورد استفاده قرار بگیره. ساخت ویژه پروفیل آلومینیوم طوریه که امکان استفاده از اون رو تو طرح های مختلف میده و انعطاف پذیری بالایی هم داره. فریم آلومینیوم پارتیشن‌ها رو میشه در طرح‌های مختلف و رنگ هایی مثل مشکی، سفید و آنادایز به کار برد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار

در کنار فریم آلومینیوم، پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار فولادی هم به صورت سفارشی ساخته میشه که با نام‌هایی مثل پارتیشن های شبکه ای، فرانسوی و صفحات نمایشی هم می‌شناسیمشون. این پارتیشن ها در مقابل ضربه خیلی مقاومن و از عمر طولانی هم برخوردار هستند. با این حال برای استفاده از این نوع فریم در پارتیشن شیشه‌ای بهتره تا اون رو سفارش بدید، چون که به صورت آماده در بازار وجود ندارن.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار اداری، با فریم‌هایی با سطح مقطع U شکل و ازجنس آلومینیوم ساخته میشن و اغلب هم از جنس چوب یا استیل هستند. فریم‌ها به طور استاندارد دارای ضخامت ۳ سانتی متری هستند و مثل یه ناودان و محافظ در اطراف شیشه قرار گرفته و اتصال شیشه‌ها به همدیگه رو ممکن می‌کنن.

حالا که با هر دو نوع پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار آشنا شدیم، نوبت به این رسیده تا بدونیم طراحی و نصب پارتیشن شیشه‌ ای چجوری انجام میشه و قیمت طراحی پارتیشن شیشه ای و قیمت نصب پارتیشن شیشه‌ای چه طور محاسبه میشه.

مقاله “پارتیشن شیشه‌ای دوجداره؛ کاربردها و انواع” رو برای آشنایی بیشتر با این نوع پارتیشن بی‌نظیر حتما بخونید!

 

قیمت نصب پارتیشن شیشه ای فریم‌لس و فریم‌دار

همون طور که می‌دونین پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع انتخاب و سلیقه شما میشه اونارو در طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخت. به همین دلیل نصب پارتیشن شیشه ای تو مکان های مختلف به نوع شیشه و یراق آلات اون‌ها بستگی داره و در واقع هر نوع پارتیشن مراحل آماده سازی و نصب متفاوتی دارد. با این حال برای نصب تمامی پارتیشن های شیشه‌ای یه مسیر مشترک وجود داره که تو این بخش، نصب پارتیشن شیشه ای رو به طور کامل بررسی و توضیح می‌دیم.

۱) تماس و یا مراجعه حضوری و ثبت سفارش در شرکت

اولین مرحله در نصب پارتیشن شیشه‌ای، ثبت سفارشه به این صورت که شما یا به صورت حضوری و یا بصورت تلفنی با ما تماس می‌گیرید و سفارش پارتیشن دلخواه‌تون رو ثبت می‌کنید. تو مرحله ثبت سفارش پارتیشن شیشه‌ای، قبل از هر چیزی پشتیبانان از شما سوالاتی در رابطه با نوع پارتیشن و ابعادش می‌پرسن تا بتونن قیمت تقریبی رو بهتون اعلام کنند. تو مرحله بعدی کارشناسان فنی به محل مورد نظر شما میان و از فضای نصب اندازه‌گیری می‌کنن و درنهایت اطلاعات کافی در رابطه با محل مورد نظر رو مثل قیمت تقریبی، مدت زمان ساخت و… رو بهتون میگن.

۲) اندازه گیری و طراحی پارتیشن شیشه‌ای

قبل از ساخت و اجرای پارتیشن شیشه ای مطابق سلیقه و دلخواه شما، اول از همه باید شرایط محل قرار گیری پارتیشن ها به طور کامل بررسی و تحلیل بشه. هر کدوم از پارتیشن های شیشه ای برای اجرا و نصب به شرایط اصولی مخصوص به خودشون نیاز دارند که باید قبل از طراحی، به واسطه کارشناسان و متخصصان بررسی بشوند. به همین دلیل کارشناسان فنی به محل مورد نظر شما ارسال میشن و مکان دقیق پارتیشن ها رو اندازه گیری می‌کنند تا در نهایت پارتیشن ها بر اساس اندازه دقیق تولید و ساخته بشن.

اگه براتون سواله که این اندازه‌گیری چطوری انجام میشه، بزارید بگم که خبری خیلی از متر و وسایل قدیمی نیست و کارشناسان فنی محل پارتیشن رو با استفاده از ابزارهای دقیقی مثل دوربین و تراز لیزری اندازه‌گیری و علامت گذاری می‌کنند. بعد از اون مسائل فنی رو برای شما توضیح میدن تا تصویر واضح‌تری از اون چه که می‌خواهید، داشته باشید. توجه داشته باشید که ابعاد مورد نیاز برای ساخت پارتیشن حتما باید توسط تکنسین ماهر اندازه گیری بشه تا در مرحله بعدی کارشناسان تولید و نصب پارتیشن بتونن مواردی مثل اندازه و ضخامت شیشه، نوع شیشه، نوع یراق آلات و اندازه مناسب اون‌ها رو مشخص کنند.

بعد از بررسی اندازه گیری و علامت‌گذاری محل نصب پارتیشن شیشه ای، کارشناسان اقدام به طراحی نقشه های دو بعدی با توجه به نیاز و خواست و سلیقه شما می‌کنند و در نهایت، طراحی و ساخت پارتیشن ها آغاز میشه. با این حال مرحله طراحی پارتیشن شیشه‌ای اهمیت خیلی زیادی داره ‏و با توجه به عوامل مختلفی انجام میشه.

۳) انتخاب نوع شیشه پارتیشن

در مرحله بعدی، نوبتی هم که باشه، نوبت به انتخاب نوع شیشه پارتیشن میرسه. همون طور که می‌دونید، پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی داره و میشه اون‌ها رو با استفاده از شیشه ها و فریم های مختلف با توجه به سلیقه مشتری و امکان نصب طراحی کرد و ساخت. کارشناسان ما در ایمن جام فرد با توجه به تجربیات متعدد و سابقه درخشانی که تو این حوزه دارن، بهترین نوع پارتیشن رو برای استفاده در محل مورد نظرتون به شما پیشنهاد می‌دهند. این مرحله هم در قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار تاثیر زیادی داره.

۴) برش شیشه پارتیشن شیشه‌ای

بعد از طراحی و انتخاب نوع شیشه، با توجه به اندازه های ارائه شده توسط طراحان برای پارتیشن شیشه ای، شیشه های مخصوص و از قبل انتخاب شده برش داده میشن. این شیشه ها می‌تونن از انواع شیشه معمولی، تک جداره، دوجداره، سکوریت و… باشند. مرحله برش شیشه توسط ابزار مخصوص و به صورت کاملا دقیق انجام میشه.

۵) رنگ کاری پروفیل‌ها

بعد از برش شیشه‌ها، پروفیل های مورد استفاده در ساخت پارتیشن شیشه ای با استفاده از رنگ پوره ای و به صورت یه دست رنگ میشن و بعد از اون، کار جوشکاری و نصب پارتیشن شیشه‌ای شروع میشه.

۶) نصب ابزار و یراق آلات مخصوص

برای نصب پارتیشن شیشه ای تو ساختمان‌ها یا ادارات و اتصال اونا به همدیگه، از انواع ابزارها و یراق آلات مخصوص استفاده میشه که با توجه به نوع شیشه و پارتیشن این یراق آلات هم متفاوت هستند. استفاده از یراق آلات به این دلیل اهمیت داره که سازه‌ی شیشه ای درنهایت بتونه به صورت استاندارد محکم بمونه و مقاومت بالایی داشته باشه. به همین دلیل استفاده از یراق آلات برندهای معتبر و با کیفیت نتیجه نهایی نصب پارتیشن شیشه ای و استفاده ازش رو مطلوب تر میکنه.

نصب یراق آلات تو زمان نصب و توسط متخصصان و نصابان ماهر انجام میگیره. در این بین بهتره به این نکته هم توجه داشته باشید که یراق آلات پارتیشن های شیشه ای در واقع همون یراق شیشه هستند که با توجه به نوع پارتیشن از انواع مختلف آن ها استفاده میشه.

آیا میدونید که ضخامت پارتیشن شیشه‌ای باید چه قدر باشه؟!

۷) نصب فریم‌ها و جوشکاری

در ساخت پارتیشن شیشه‌ای اغلب از پروفیل‌های استیل یا آلومینیوم استفاده می‌کنند که با توجه به اندازه برش و ابعاد شیشه این پروفیل ها ساخته میشن و به صورت توکار یا ساده روی پارتیشن های ثابت و متحرک در بالا و پایین به کار میرن. پروفیل های پارتیشن شیشه‌ای از استحکام و مقاومت بالایی برای نگهداری شیشه برخوردار هستند و اغلب هم سطح اونا با استفاده از رنگ های RAL پوشیده و آنودایز میشه. همین باعث میشه تا یراق های ثابت پارتیشن شیشه ای به همراه پروفیل‌های اسلیم احساس راحتی بیشتری را برای افراد به وجود بیارن.

همه‌ی یراق آلات با استفاده از مواد پر کننده مختلف با حداکثر ضخامت ۱۰ میلی متری پُر و بعدش پنل‌های شیشه ای با استفاده از چسب های سیلیکونی نامرئی، در یراق نگه دارنده سفت و محکم میشن. علاوه بر این، لبه پایین پنل های شیشه ای هم با آب بندی پر میشه و اینکار از افتادن شیشه جلوگیری می‌کنه. فریم پارتیشن های ثابت و متحرک با همدیگه فرق دارن، به این صورت که تو پارتیشن های متحرک قابل رویت هستند و قبل از نصب پارتیشن شیشه ای و پس از اون در دو مرحله نصب میشن.

به طور کلی بخش ثابت فریمان قبل از نصب پارتیشن و بخش های متحرک اون بعد لز نصب اضافه می‌شوند. با استفاده از مته های مخصوص و جوشکاری، پروفیل ها و یراق آلات در محل مناسب خودشون نصب می‌شوند. در پارتیشن های فریم دار دور تمامی شیشه ها با پروفیل های مخصوص پوشیده میشه در صورتی که در انواع فریم لس بخش‌هایی از پارتیشن که به دیوار، سقف و یا زمین متصل هستند، با یراق آلات مخصوص پیچ می‌شوند. متخصصان و نصابان پارتیشن شیشه ای بعد از نصب فریم ها اقدام به نصب یراق‌آلات و شیشه ها می‌کنن.

۸) پولیش کاری

بعد از اینکه فریم ها و یراق آلات کامل نصب شدند، برای جلا بخشیدن بیشتر به پارتیشن در مرحله نهایی اقدام به پولیش کاری شیشه و یراق آلات می‌کنند. این کار باعث میشه تا آلودگی کار از پارتیشن جدا شده و زیبا و براق به نظر برسه و قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار رو تعیین کنه.

 

قیمت طراحی پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

یکی از مسائل خیلی مهم در ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای اینه که هیچ کدوم از پروژه‌های اونا مثل هم نیستند و هر کدوم، از نیازهای انحصاری و ویژگی‌های موقعیتی و مکانی متفاوتی برخوردار هستند. به همین علت در زمان طراحی و انتخاب هر کدوم از سیستم های پارتیشن شیشه ای و انواع مختلف آن، طراح باید بعد از بررسی دقیق محل قرار گیری پارتیشن شیشه ای، شرایط ایده آل و اصولی رو برای اجرای پارتیشن شیشه ای آماده کنه. با توجه به نوع ساختمان محل نصب، نوع پروفیل، نوع شیشه و وزن پارتیشن شیشه ای نکات خاصی باید در رابطه با دیوارها، کف و سقف بررسی بشه تا در زمان اجرا مشکلی بروز نیاد.

به عنوان مثال به طور معمول برای نصب شیشه های سکوریت یه پروفیل 40X80 به صورت تراز در زیر سقف قرار می‌گیره، اما این پروفیل در زمان نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای به کار نمی‌ره؛ چون که پارتیشن های شیشه‌ای اغلب به صورت چسبیده به سقف و یا دیوار نصب می شوند. برای نصب پارتیشن شیشه ای هر کدوم از عواملی چون سقف ها، دیوارها و کف ها باید ویژگی های خاصی داشته باشند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

قیمت طراحی پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

امروزه بسیاری از ادارات خصوصی و دولتی اقدام به نصب و استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در طراحی دکوراسیون خود می‌کنند، همین امر باعث شده تا خیلی از محققان به تاثیر پارتیشن شیشه‌ای بر راندمان کاری کارمندان پی ببرند و تا حد زیادی آن را توصیه کنند.

▪مشخصات کف ها برای نصب پارتیشن شیشه ای:

یکی از نکات مهمی که در رابطه با نصب پارتیشن شیشه ای باید به آن توجه کنید، اینه که امکان نصب این نوع پارتیشن ها بر روی کف سازی های کاذب و نمایشگاهی با استفاده از کنترل میدانی انجام می‌گیره و به سختی مهیا میشه. با این حال تو کشورمون کف سازی‌های کاذب اونقدرها رایج نیست و اغلب کف سازی‌ها با استفاده از مصالح ساختمانی انجام میشه و می‌توان به راحتی بر روی اون‌ها پارتیشن شیشه ای رو نصب کرد.

اما اگه کف سازی قرار باشه که در یک واحد اجاره‌ای انجام بگیره و امکان سوراخ کاری نباشه و یا وب از مصالح خاصی تشکیل شده باشه، میشه از چسب های مخصوص برای نصب پارتیشن شیشه ای استفاده کرد به صورتی که هیچ تفاوتی در ساختار اصلی پارتیشن شیشه ای ایجاد نشه. علاوه بر این برای کف های کاذب و نمایشگاهی حتماً نیاز که کنترل میدانی انجام بشه.

▪مشخصات دیوارها برای نصب پارتیشن شیشه ای:

بررسی دیوارها هم در طراحی و نصب پارتیشن شیشه ای از اهمیت زیادی برخورداره به طوری که یکی از اصلی ترین خصوصیات نصب پارتیشن های تک جداره اینه که حداقل باید یه طرف پارتیشن به دیوار متصل بشه تا بتونیم یع پارتیشن شیشه ای مقاوم داشته باشیم. داشتن یه پارتیشن شیشه‌ای مقاوم نیاز به یه دیوار محکم و قابل اطمینان داره.

نصب پارتیشن شیشه ای تو ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری کشورمون که دیوارها معمولاً با استفاده از مصالح ساختمانی مثل آجر و سفال ساخته میشن، خیلی ساده و راحته. اما امروزه تو ساخت بعضی از برج ها از دیوارهای چوبی و کناف استفاده می‌کنند که همین عامل نصب پارتیشن شیشه ای رو با کمی مشکل مواجه می‌کنه؛ چون که باید دیوار های چوبی و اتصالات مابین آن‌ها به صورت میدانی بررسی بشوند. علاوه بر این برای نصب پارتیشن شیشه ای در دیواره های ساخته شده از کناف، قبل از همه باید یه سازه مضاعف کناف هم در محل اتصال پروفیل به دیوارها قرار بگیره و بعدش پارتیشن نصب بشه؛ چون که گچ برگ‌های کناف امکان پیچ شدن ندارند.

▪مشخصات سقف ها برای نصب پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای رو میشه تو هر ارتفاعی تهیه کرد، اما با توجه به بازخورد بر رضایتمندی مشتریان و تجربیات کسب شده در رابطه با مراحل مختلف دیزاین نصب و استفاده طولانی مدت، امروزه خیلی از طراحان داخلی توصیه می کنند که بهتره تا در طراحی پارتیشن شیشه ای همواره اتصال پارتیشن به سقف ها برقرار باشه؛ چون که پارتیشن شیشه تک جداره قطر خیلی کمی داره و تو دهانه های بالای 5/2 متر میشه طول لرزش ها را خیلی خوب دید که در صورت اتصال به سقف این مقدار تا حد زیادی کاهش پیدا میکنه‌.

در کنار پارتیشن های فریم‌دار، پارتیشن های فریم لس رو هم میشه به هر نوع سقف غیر معلق، کناف، کاذب، گچ و… متصل کرد و نیازی به استفاده از آهن یا آهن کشی وجود نداره. اما در رابطه با سقف های معلقی مثل سقف های کششی پارچه‌ای یا تایل‌های 60×60 و… اول باید یه پروفیل محکم و مقاوم در پشت سقف های کاذب نصب بشه.

جدیدترین لیست قیمت پارتیشن شیشه‌ای اداری 1400 رو از دست ندید!

نکات مهم در طراحی پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

بعضی از نکات در طراحی پارتیشن شیشه‌ای قیمت اون تاثیر زیادی دارند و باید برای افزایش کیفیت و دوام بالا رعایت شوند. از این نکات می‌تونیم این موارد رو مثال بزنیم:

• عرض هر کدوم از شیشه‌های پارتیشن شیشه‌ای رو میشه بین 20 الی 120 سانتی متر در نظر گرفت و با توجه به اون اقدام به طراحی کرد. اما مهم‌ترین نکته اینه که این ارقام با توجه به سایز نهایی پارتیشن شیشه‌ای و شرایط حمل به طبقات هر پروژه مطابقت داده بشوند‌.

• برای ساخت درب‌ها در پارتیشن شیشه‌ای، حداکثر ارتفاع ایمن 300 سانتی متره که البته به علت بالا رفتن وزن درب کار باید به صورت سفارشی تولید و برای مقاومت بیشتر، به تعداد لولاهای آن اضافه بشه.

• حداکثر ارتفاع مجاز برای پارتیشن های شیشه ای فریم لس 330 سانتی متره.

• با توجه به استاندارد ساخت پارتیشن شیشه‌ای، عرض درب‌ها 96 و 86 سانتی متر و ارتفاع استاندارد 214 سانتی متر باید باشند.

• برای نصب درب های پارتیشن شیشه ای، فقط میشه اون رو از سمت لولای در به دیوار متصل کرد؛ در غیر این صورت باید چهارچوب درب از دو طرف به شیشه متصل بشه.

• حداقل عرض ممکن در شیشه های کنار درب ها 20 سانتی متر و حداکثر طول پارتیشن شیشه ای 1200 سانتی متره.

کارشناسان و طراحان با توجه به قوانین و نکات فوق، اقدام به طراحی نقشه‌های دوبعدی پارتیشن شیشه‌ای می‌کنند و درنهایت آن را به کارفرما تحویل می‌دهند. همه‌ی این موارد در قیمت طراحی پارتیشن شیشه ای تاثیرگذار هستند.

 

مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای در شرکت ایمن جام فرد

مراحل نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای توسط شرکت ایمن جام فرد به صورت زیر انجام میشه:

  • مراجعه حضوری و یا تماس شما و ثبت سفارش در شرکت
  • ارائه نکات مهم و ارسال کارشناس فنی برای اندازه گیری دقیق فضای نصب و راهنمایی های بیشتر در محل
  • رسم نقشه پروژه پس از اندازه گیری‌های لازم و ارائه فاکتور
  • شروع تولید و طراحی پارتیشن مطابق با مطالب فوق در صورت تأیید نقشه پارتیشن و قیمت تمام شده
  • اعزام نصاب های حرفه ای و متخصص برای نصب پارتیشن شیشه‌ای در محل
  • تحویل پروژه و دریافت رضایت نامه
  • ارائه خدمات پس از فروش و پیگیری و گارانتی پروژه نصب شده

 

مدت زمان نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

عوامل مختلفی می‌تونن زمان نصب پارتیشن ها رو تغییر بدهند و کم یا زیاد کنند. اما هرچه که حجم پروژه بیشتر بشه، زمان نصب پارتیشن هم افزایش پیدا میکنه. نصب پارتیشن در مکان‌های کوچک و با حجم کم، در حدود چند ساعت انجام میگیره و تموم میشه، اما در فضاهایی مثل اداره‌ها و پروژه های بزرگ در صورت استفاده از نیروی کار فنی و متخصص زمانی بین ۱ الی ۲ روز نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار طول میکشه.

در زمان نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار همه‌ی موارد مربوط به استانداردهای ارتفاع و نصب شیشه بر عهده شرکت هستند و بعد از نصب هم شما می‌تونید خیلی ساده از خدمات پس از فروش برخوردار شوید. ایمن جام فرد، تولیدکننده انواع مختلف پارتیشن شیشه‌ای اداری بدون واسطه، با قیمتی مناسب از درب کارخانه در خدمت شماست.

 

قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار با توجه به ابعاد کار، میزان فریم‌ها و حجم پروژه متغیر هستند. از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب طرح سندبلاست شیشه به صورت کم کار یا پر تراکم در کنار براق یا مات بودن شیشه ها
  • نوع و اندازه فریم با رنگ کوره‌ای و یا استنلس استیل
  • استفاده از کاور استیل بر روی فریم پارتیشن شیشه ای
  • نوع ابزار، جنس و برند یراق آلات مثل قفل و لولا در زمان پیاده سازی کار
  • میزان متراژ پارتیشن شیشه‌ای بر حسب متر
  • نوع درب های شیشه ای به صورت لولایی و یا کشویی
  • انتخاب نوع فریم آلومینیومی رنگ کوره ای
  • نوع رنگ فریم آلومینیومی از الکترواستاتیک، آنادایز و یا رنگ کوره ای

قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار به دلیل حساسیت های اجرایی در ترکیب با مصالح دیگر یا پانچ­ شدن و شکل آن، نسبت به سایر پارتیشن ها گرون‌تره. با اینکه قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس کمتر از فریم‌داره ولی نمیشه گفت که کیفیت کافی رو نداره و یا مقاوم نیست. هر کدوم از این دو نوع پارتیشن‌ در فضاهای خاصی کاربرد دارن و اگه به درستی و مهندسی شده ساخته بشوند، کاملا عایق حرارت و صدا خواهند بود.

قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

ابعاد فضا برای نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار یکی از مهم ترین عوامل در هزینه ساخت و نصب به شمار میره. در کنارش نوع فریم هم خیلی در قیمت نهایی تاثیر داره؛ مثلا فریم آلومینیوم نسبت به فریم چوب و ام‌دی‌اف گرون‌تر تموم میشه. همچنین اگه پرده در پارتیشن‌های دوجداره استفاده بشه تا نور محیط رو تنظیم کنه، قیمت اون هم به طور جداگانه به قیمت پارتیشن اضافه می‌شه. بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه­‌ی نصب و ساخت پارتیشن استفاده از پارتیشن های قابل جا به جاییه.

در زمان تصمیم گیری در خرید و اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار با در نظر داشتن این عوامل حتما با متخصصین ایمن جام فرد مشورت کنید تا بتونید بهترین انتخاب رو متناسب با فضای خودتون داشته باشید. شما می توانید هر لحظه قیمت پارتیشن شیشه ای رو از متخصصان ما بپرسید.

در کنار پارتیشن شیشه‌ای، شیشه بالکنی و تراس شیشه‌ای یکی از جدیدترین و خاص‌ترین راه‌های طراحی منزل هستند.

 

قیمت طراحی پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

همون طور که گفته شد، مهندسان با بررسی موارد مختلفی مثل محل اتصال پارتیشن، اقدام به طراحی پارتیشن می‌کنند. در این بین باید مقاومت سازه، وزن شیشه، زیبایی فضا، نوع شیشه و… رو مدنظر داشته باشند. قیمت طراحی پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار بر اساس دستمزد کارشناسان و مهندسان طراحی حساب میشه. به عنوان مثال اینکه در پارتیشن‌بندی چه تعداد پنل‌ نیازه هم یه عامل مهم در تعیین قیمت نصب و طراحی اون به شمار میره.

 

قیمت نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

نصب پارتیشن شیشه‌ای توسط گروهی از نصابان باتجربه، ماهر و دقیق انجام میشه تا هم در جای خودش مقاوم باشه و هم به مشکلی در آینده پیش نیاد. قیمت نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار با توجه به نرخ دستمزد نصاب پارتیشن بر حسب متر، چسب، آبندی و رگلاژ محاسبه میشه و در قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار لحاظ میشه.

 

تفاوت قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

خب اولا باید بگم که حق دارید اگه با اسم پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس به شک بیوفتید و فکر کنید که تو ساخت این نوع پارتیشن هیچ فریمی به کار نمیره. اما باید بدونید که تو ساخت پارتیشن فریم‌لس هم از یراق‌آلات و قاب‌هایی استفاده میشه که میزانش خیلی کم و محدوده و برای اتصال شیشه‌ها به هم و کف و دیوار و حرکت پنل‌ها روی هم و در کنار هم به کار میره. این نوع پارتیشن وضوح و شفافیت خیلی زیادی داره و این روزا یکی از ابزارهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی به حساب میاد.

پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم‌دار برای نصب و به کارگیری نیاز به فضای بزرگی داره به همین دلیل تو فضاهای کوچیک اغلب از پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس استفاده می‌کنند. همچنین ممکنه فکر کنید که پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس، به علت داشتن فریم و قابی نازک، مقاوم به نظر نمیرسه؛ اما این تصور کاملا اشتباهه و با اطمینان میتونیم بگیم که این پارتیشن ها مقاومت خیلی زیادی دارند.

در نتیجه تنها تفاوت قیمت پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار، در میزان فریم‌ها و یراق‌آلات اون‌ها هست و این دو می‌تونن تو ویژگی‌های دیگه کاملا مشابه هم باشند. برای اطلاع از قیمت انواع پارتیشن شیشه‌ای با ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن