تخت گوشت شیشه ای

تخت گوشت شیشه ای

تخته گوشت ها جنس های مختلفی دارد مانند: تخته گوشت چوبی ، پلاستیکی ، کوراتز و شیشه ای. هر کدام از این تخته ها معایب و مزیت هایی دارند که در این مقاله  می خواهیم، معایب و مزایای تخت گوشت شیشه ای vh برای شما توضیح دهیم.

مزیت های استفاده از تخت گوشت شیشه ای

تخت گوشت شیشه ای به دلیل اینکه جنس آن از شیشه ی حرارت دیده شده است(شیشه سکوریت یا نشکن) مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد . همچنین در مقابل حرارت نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. از مهمترین مزیت های این تخته گوشت های شیشه ای ، پاک کردن و تمیز کردن راحت آنهاست. تخته گوشت های شیشه ای را به راحتی می توان درون ماشین ظرفشویی انداخت و آنها را شست و مجددا مورد استفاده قرار داد.

یکی دیگر از مزیت های تخته گوشت های شیشه ای،  این است که هنگام استفاده از آن ها اثر چاقو روی تخته دیده نمی شود و این باعث می شود باکتری ها در شکاف های ایجاد شده بر اثر ضربات چاقو تجمع نکنند و باعث ایجاد بیماری نشوند. این ویژگی ها تخته گوشت های شیشه ای را نسبت به بقیه ی تخت گوشت ها برتر می کند.

شیشه ی این تخته گوشت ها از سکوریت ساخته شده که خاصیت  نشکن دارد و در برابر گرما از مقاومت بالایی برخوردار است.  به همین دلیل می توان از آنها برای زیر قابلمه یا حتی ماهی تابه های داغ استفاده کرد. تخته گوشت شیشه ای در انواع و رنگ ها ی  مختلفی در بازار دیده می شوند

معایب تخت گوشت شیشه ای

از عیب هایی که تخته گوشت های شیشه ای دارند این است که به هنگام استفاده از آنها چاقو کند می شود به این دلیل که وقتی از آنها به مدت طولانی در سطح شیشه استفاده می شود رفته رفته تیزی چاقو را از بین می برند و چاقو کند می شود.  در این صورت شما باید هر بار مجددا چاقوی خود را تیز کنید. دیگر عیب  آن صدای نامطلوبش است که با هر بار کشیدن روی سطح تخته گوشت شیشه ای ، صدای بدی ایجاد می شود و ممکن است برای برخی افراد آزار، دهنده باشد.

این شرکت از سال 1354 فعالیتش را در زمینه ی شیشه شروع کرده که کار آنها ارائه دادن کالا و خدمات صنعتی شیشه ی ساختمان ها بوده است. این شرکت با 40 سال سابقه در سراسر ایران محصولات خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در سراسر ایران ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن