چند مورد از مزیت های پارتیشن شیشه ای

مزیت های پارتیشن شیشه ای

در مورد مزیت های پارتیشن شیشه ای بحث های زیادی شده است که بعضی از مدیران می گویند که در تیم کاری نباید تداخلی در کار اعضای گروه ایجاد شود و بعضی از افراد این اعتقاد را دارند که محیط زنده و شاد تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری دارد.

چند مورد از مزیت های پارتیشن شیشه ای :

بالا رفتن بهره وری

با نصب کردن پارتیشن شیشه ای بهره وری کارکنان زیاد می شود. از مزیت های پارتیشن شیشه ای تنبلی نکردن در کار است پارتیشن شفاف شیشه ای مسئولیت پذیری کارکنان را زیاد می کند که هر دوی اینها تاثیر زیادی در بالا رفتن بهره وری دارد. از دیگر مزایای آن جلوگیری از آلودگی صوتی است چون این شیشه ها عایق صدا دارند و همین امر باعث می شود که کارکنان حواسشان سر جایشان باشد و این امر موجب بالا رفتن بهره وری می شوند.

انعطاف پذیر بودن

انعطاف پذیر بودن از جمله مهمترین مزیت هایی است که از پارتیشن های اداری شیشه ای به دست می آید. برای عوض کردن طرح یک اتاق با دیوارهای سنتی هزینه ی بالا و زحمت زیادی دارد ولی این دیوارهای شیشه ای را می توان به راحتی جا به جا کرد که خوبی این روش این است که می توانید به راحتی یک قسمت را اضافه کنید یا جای بیشتری باز کنید. جابه جایی این پارتیشن شیشه ای همانطور که کار ساده ای است هزینه ی بسیار اندکی هم دارد که شما به راحتی می توانید دکور دفتر کار خود را با توجه به شرایط تغییر دهید.

نگهداری ساده

شما به راحتی می توانید پارتیشن شیشه ای را با شیشه پاک کن به سرعت تمیز کنید.

کاهش هزینه ها

شما به سادگی میتوانید با پارتیشن شیشه ای مصرف برق را کاهش دهید ، میزان کاهشی که مربوط به بخش روشنایی مصنوعی می شود و نیاز به هزینه بالایی دارد میزان مصرف انرژی را کم می کند و موجب پایین آمدن هزینه ها می شود.

کافی نبودن نور لازم

نور طبیعی می تواند خستگی کارکنان را کم کند و انرژی کمتری از آنها بگیرد و در محیط کار وجود نور طبیعی اهمیت بالایی دارد. شما می توانید دفتر کار خود را طوری طراحی کنید که روشنایی محیط با نور طبیعی باشد.

خصوصی بودن حریم

بعضی افراد تصور می کنند که استفاده از پارتیشن های اداری شیشه ای حریم خصوصی را از بین می برد و این موضوع افراد را در استفاده از پارتیشن های اداری شیشه ای دچار تردید و شک می کند. شیشه های سند بلاست شده و طرح دار در پارتیشن اداری باعث می شود که حریم خصوصی حفظ شود و این مزیت را دارد که نور طبیعی از آن به راحتی عبور می کند . امروزه شیشه های مات شونده برقی کاربرد زیادی در ایجاد حریم خصوصی در پارتیشن های ادارات دارد.

زیبا بودن این پارتیشن ها

متاسفانه با زیاد شدن رقابت ها پیدا کردن مشتری و جلب توجه مشتری کاری دشوار است که با استفاده از پارتیشن بندی اداری شیشه ای به خاطر زیبا و شیک بودن در محل کار این مشکل را برطرف می کند. در پارتیشن های شیشه ای می توان کارهای زیادی مثل تراشیدن لبه های شیشه، چاپ زدن روی شیشه ، لول زنی ، سند بلاست انجام داد که ظاهری شیک و متفاوت در محل کار دارد.

بالا بردن طول عمر

شیشه هایی که در پارتیشن ها استفاده می شود با توجه به ضخیم بودن آنها به راحتی می توان آنها را نگهداری کرد و سالها بدون هیچ تغییری ، شکل و کیفیت آن حفظ می شود. شیشه سکوریت و شیشه لمینت مقاومت بالایی نسبت به شیشه های عادی دارند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن