مزایای استفاده از شیشه لمینت

شیشه‌ لمینیت به نوعی شیشه سکوریت گفته میشود که نسبت به شیشه های دیگر و شیشه های معمولی دارای ضریب ایمنی بیشتری هستند و در برابر فشار  ضربه مقاوت تر می باشند ، همچنین شیشه های معمولی در اثر شکستن به قطعات درشت خرد میشوند که باعث خسارات بسیار زیادی می شوند.

شیشه‌ لمینیت نسبت به شیشه‌های معمولی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است. شیشه معمولی در اثرشکست به قطعات ریز و کوچکی درمی آیند که خطر جانی ندارند.همچنین شیشه های لمینیت دارای چند ویژگی بسیار مهمی هستند که برتری خود را نسبت به شیشه های معمولی ثابت میکنند که در این شیشه ها دو یا چند لایه شیشه به کار رفته است و میان لای های پلیمری قرار گرفته است که باعث میشوند شیشه ها در مواقع شکسته شدن به تکه های ریز دربیایند و تکه های شکسته میان لایه چسبیده تا شیشه بیشتر یکپارچکی خود را حفظ کند.

مزایای استفاده از شیشه لمینت

گرچه این مورد از جمله مزایای بسیار مفید شیشه لمینت می باشد اما مهمترین مزیت شیشه لمینت امنیت آن است. در مواردی و مکان هایی که مقاومت و امنیت مهم است، شیشه لمینت حرف اول را می زند. اول اینکه، اگر شیشه لمینت بشکند، لایه طلق مانند PVB بین دو شیشه از ریخته شدن آن جلو گیری می کند و شیشه مثل انواع دیگر، خرد شده و پخش نمی شود و از صدمات و آسیب های احتمالی جلوگیری می شود.

اگر از شیشه های سکوریت در لمینت استفاده شود، مقاومت آن باز بیشتر خواهد شد و امنیت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

خرید شیشه لمینت

جهت اطلاع از قیمت شیشه لمینت و نحوه خرید می توانید با بخش فروش کارخانه ایمن جام فرد تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن