شیشه های سیمی

شیشه های سیمی چیست  ؟

درمحل هایی که از شیشه های سیمی استفاده شده است صدماتی متوجه ی مردم بوده که به دلیل وارد شدن همین  صدمات، بحث و اختلاف نظر درمورد ایمن بودن این نوع شیشه ها و استفاده از آن ها  نیز بالا گرفته است.

شیشه های سیم دار در بیشتر موارد در مکان های عمومی ومدارس نصب می شوند.  این نوع شیشه ها در مقابل حرارت, اتش و دود مقاومت زیادی داشته و برای این مکان ها مناسب به نظر می رسند  اما در طرف مقابل  در مقابل ضربه نسبت به شیشه های حرارت دیده (سکوریت) یا لمینت مقاومت مناسبی نداشته  و ممکن است در مواقعی خطرناک هم باشند. این در حالی است که استفاده از شیشه های ضد ضربه در مراکز عمومی و مدارس از موارد بسیار مهمی است که توجه به آن ضروری است.

معایت شیشه های سیمی

بحث نا کارآمد بودن شیشه های سیمی از آنجایی مطرح شد  که شیشه های جدید کارایی بهتری نسبت به  شیشه های سیم دار از خود نشان دادند. کارایی این شیشه ها هم در مورد مقاوت در برابر حرارت و هم در مورد ضد ضربه بودن نسبت به شیشه های سیمی بیشتر بود. از این رو متخصصان به این نتیجه رسیدند که با تولید این شیشه های جدید دیگر دلیلی برای استفاده از شیشه های سیمی که عامل بروز صدمات بسیار هستند وجود ندارد.به همین دلیل بود که پیشنهاد تغییر قوانین مربوطه را مطرح کردند. .اما متخصصان طرفدار شیشه های سیمی، عامل اصلی صدمات وارد شده را نصب غیراصولی و ایمنی این نوع شیشه های می دانستند.

امروزه شیشه های جدیدی وارد بازار شده که از نظر ضد حریق بودن به خوبی تست شده و در برابر درجه حرارت بالا نیز ایمنی بالایی دارند. با توسعه و پیشرفت شیشه های جدید ، شیشه های سیمی به دلیل ایمنی کمی که در مقابل ضربه داشتند به تدریج در حال کنار کنار رفتن از بازار رقابتی هستند.

خرید شیشه

چنانچه قصد خرید انواع شیشه های ساختمانی ، سیمی ، شیشه سکوریت ، شیشه دوجداره و … را دارید می توانید همین حالا با مجموعه ایمن جام فرد تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن