شیشه بالکن متحرک

شیشه بالکن متحرک : امروزه ساختمان ها معماری پیچیده و مدرنی را دارا میباشد .

تمامی فضاهای داخلی خانه ها تغییر کرد و استفاده بهینه از فضاها در کنار زیبایی آنها ، عاملی مهم است.گسترش فضا های شهری و توصعه ی جامعه مدرن باعث شده که خانه های بزرگ و قدیمی تبدیل به آپارتمان های کوچک و بزرگ شوند این روند اینقدر ادامه یافت که امروزه به ندرت خانه قدیمی با حیاط های بزرگ دیده میشود.بالکن های بزرگ مانند حیاط های بزرگ برای خانه های قدیمی یاد شده است.

حتی اگر این بالکن کوچک باشد بهتر از نبودش است.

زیبا کردن این قسمت برای بسیاری از مهندسان  مالکان تبدیل به یک دغدغه شده و استفاده بهینه از فضای آن برای آنها اهمیت دارد. در اکثر خانواده ها اگر خانه دارای بالکنی بزرگ باشد تبدیل به مکانی برای وقت گذرانی و استراحت میشود.
بالکن ها معمولا به صورت روباز ساخته میشود که از این لحاظ میتواند برای افراد مسن و کودکان خطرناک باشد.
شیشه بالکن متحرک

فناوری در چند سال گذشته به شدت در حال رشد است و بشر سعی میکند تا با گسترس و توسعه فناوری، زندگی خود را راحت تر کند .همانطور که میدانید فناوری وارد زمینه ی معماری و ساختمان نیز شده و در سال های گذشته محصولات مختلفی در این زمینه عرضه شده. یکی از این محصولات ، شیشه بالکن متحرک است .

این محصول راه حلی برای تمامی مشکلات استفاده از بالکن می باشد. این شیشه یک جداره ای از جنس شیشه است از جنس شیشه سکوریت که سرتاسر فضای بالکن را میپوشاند.

این شیشه باعث میشود که تمامی مشکلات مربوط به بالکن حل شود و فضای آن تبدیل به یک فضای کاملا راحت و اختصاصی شود.همچنین با استفاده از این شیشه متحرک برای بالکن خانه خود میتوانید از ورود گردوخاک و باران برف جلوگیری کنید.

انواع شیشه بالکن متحرک :

این شیشه مدل های بسیار مختلف و متنوعی دارد که شما میتوانید با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در تمامی انواع این محصول شیشه های نشکن سکوریت 8 میل بکار رفته است که در هنگام نصب عمودی در کنار هم هیچ درزی میان آن ها مشاهده نمیکنید.

در واقع این شیشه ها یک لایه کاملا شفاف هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را بازو بسته کنید. این شیشه روی ریل هایی قرار میگیرند و به صورت تکی بازو بسته میشوند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن