شرکت های تولید کننده شیشه خودرو

شرکت های تولید کننده شیشه خودرو : شرکت شیشه ی آساهی Asahi Glass  در سال 1907 تاسیس شد. شرکت آساهی نزدیک به 50 شرکت از اروپا و آسیا را بر پا کرده است.Concern  به عنوان تامین کننده ی شرکت های خودرو سازی در ژاپن و تولید کننده ی شیشه ی خودرو می باشد که آساهی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی شیشه های خودرو در جهان است.

فویاو Fuyua  یکی از شرکت های سرمایه گذاری است که به طور مشترک با شرکت آساهی کار می کند و در سال 1987 شروع به کار کرد. شرکت فویاو تخصصش در تولید شیشه های ایمن اتومبیل می باشد و در بازار سهام قرار دارد. شرکت فویاو یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کننده ی شیشه های خودرو در کشور چین می باشد.

Splintex Distribution  متعلق به مجموعه شرکت های Glaverbel  می باشد که این شرکت تامین کننده ی شیشه خودرو و تولیدکنندگان اروپایی هستند. شرکت گاردین در آمریکا در سال 1932 تاسیس شد . این شرکت 19 کارخانه ی تولید شیشه ی خودرو با ظرفیت یک میلیون شیشه در سال دارد که تامین کننده ی جنرال موتورز می باشد.

معرفی شرکت های تولید کننده شیشه خودرو

نیپون گلس در سال 1918 تاسیس شد و در حال 2006 بخشی از سهام پیلکینتون را خریداری کرد. شرکت JAAN  در سال 1991 در لهستان تاسیس شد و دارای 29 شعبه می باشد. شرکت JAAN  شیشه های جلوی خودرو را با برند Nordglass ارائه می دهد. Olimpia  دارای سابقه ی بالایی در صنعت شیشه ترکیه می باشد که محصولاتش را تحت استانداردهای DOT-739 ECE ،Regulation43  و ISO-EN-9002  و… ارائه می دهد. Pilkington از بزرگترین شرکت های تولید شیشه و عایق در جهان می باشد که در سال 1826 تاسیس شد و در تولید شیشه فلوت از برترین های جهان می باشد . تولید شیشه فلوت توسط

Sir Alastair Pilkington ابداع شد و محصولش با کیفیت ترین تولید شیشه ی تخت شناخته شده است.شرکت Pittsburgh plate Glass  در سال 1883 تاسیس شد. PPG  شیشه و فیبر نوری ، رنگ و مواد پوششی و محصولات نوری را تولید می کند که نزدیک به 100 کارخانه در آمریکای شمالی و آسیا دارد که به تازگی توسط آساهی گلس خریداری شده است. شرکت

Saint Gobain  در پاریس و در سال 1665 جهت تولید شیشه برای تالارآیینه پالاسه تاسیس شد. این شرکت 55 کارخانه دارد که لوازم یدکی تمامی خودروهای اروپایی و یک پنجم تمام دنیا را تامین می کند.

Shatterprufe  به اولین کمپانی تولید شیشه ی لمینت و شیشه های ایمن خودرو در جنوب آفریقا تبدیل شد. Soliver  مجموعه شرکت های مستقل با مدیریت خصوصی می باشد و در سال 1973 تاسیس شد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حجت اله باباعلی

باسلام.الان چه نوع شیشه خودرویی از همه باکیفیت تراست.خرید شیشه.شما چه شرکتی رو پیشنهاد میدین.که ما برای همیشه بصورت عمده.باخیالی آسوده برای فروشگاهمون خرید کنیم

حجت اله باباعلی

میخوام شیشه خودرو برای فروشگاه بصورت عمده تهیه کنم لطفا باکیفیت ترین و مناسب ترین شرکت رو بهم معرفی نمایید باتشکر

ع حسینی

بنام خدا
سلام علیکم
بی زحمت یه لینک استخدام یا فرم های استخدام درصورت نیاز به سایت شرکت تولیدیتون اضافه بکنید،از زحمات تمامی کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر میکنم.

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن