شیشه های دوجداره

شیشه های دوجداره

در این مقاله سعی داریم تا اطلاعاتی درباره ی شیشه های دوجداره به شما ارائه دهیم. بهتر است بدانید با اینکه دوجداره کردن پنجره ها از بهترین راه های کاهش سرو صدا و ذخیره ی انرژی می باشد اما بهتر است مسائلی را نیز درباره ی دوجداره کردن بدانید. با ما در وبلاگ ایمن جام فرد همراه باشید.

پنجره ی دوجداره چیست؟

پنجره ی دوجداره از دو لایه ی شیشه تشکیل شده که بین آن ها هوا و یا گاز ارگون وجود دارد این دو لایه ی جدا از هم،  حداکثر در با بازه ای بیست میلی متری از هم فاصله دارند.

مزایای پنجره ی دوجداره

استفاده از این نوع شیشه ها مزایای بسیاری دارد و مهمترین ویژگی اش نیز عایق بودن آن است . شیشه های دو جداره از هدر رفتن گرمای خانه جلوگیری کرده و دمای لایه درونی اش نزدیک به دمای اتاق می باشد. در تابستان نیز این شیشه ها از ورود گرمای بیرون به داخل اتاق جلوگیری میکند و این امر در صرفه جویی مصرف انرژی برای  سیستم های سرمایشی ساختمان موثر است. و همین ویژگی عایق بودن شیشه های دوجداره باعث کاهش هزینه های سرمایشی و گرمایشی ساختمان میشود.

عایق در مقابل صدا

اگر شما در یک خیابان شلوغ زندگی میکنید و میخواهید با آرامش بیشتری استراحت کنید این شیشه ها در کاهش سر و صدای بیرون بسیار موثرند و از ورود صدا به داخل جلوگیری می کنند. اگر شما قصد دارید شیشه های قدیمی خود را تعویض کنید میتوانید آن ها را دوجداره کنید البته قبل از آن با یک مشاور تماس بگیرید

فواید و معایب شیشه های دوجداره

یکی از اشکالات بالقوه ی مربوط به شیشه های دو جداره گران بودنشان نسبت به شیشه های معمولی است. هرچند شما می توانید این هزینه را با کاهش هزینه های قبوض خود جبران کنید. از آن جایی که نرخ انرژی و بهای پرداختی آن روز به روز در حال افزایش است. استفاده از شیشه های دوجداره راهکار بسیار موثری برای کاهش هزینه ها می باشد، به خصوص اگر در منازل جنوبی هستید ، بالای شیشه های دو جداره یک سایبان نصب کنید،  تاثیر بسیار مفیدی دارد .

فریم های درب وپنجره ی شیشه های دو جداره

یکی از قدیمی ترین فریم های درب و پنجره فریم آلومینیومی است که در پنجره های دو جداره نیز کاربرد دارد . این نوع فریم نسبت به  فریم های چوبی به انرژی بیشتری برای تولید نیاز دارد،  و در مقابل هدر رفت گرما عایق ضعیف تری هستند. در طرف مقابل فریم های چوبی نیاز به نگهداری بیشتری داشته و فریم های u PVCعایق خوبی برای گرما هستند که نسبت به فریم های آلومینیومی جلوی هدر رفت گرما را می گیرند. فریم های UPVC دارای استاندارد اروپا و امریکا نیز می باشند.

خرید شیشه دوجداره

چنانچه قصد خرید شیشه های دوجداره ،  انواع شیشه های ساختمانی ، سیمی ، شیشه سکوریت ، شیشه دوجداره و … را دارید می توانید همین حالا با مجموعه ایمن جام فرد تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد قلیچ خانی

با سلام ، در تدارک شیشه های یکدستگاه ویلا در رامسر ، نیاز به شیشه با مشخصات و نقشه ارشیتکت میباشد . چه کمک و یا یشنهادی دارید .

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن