شیشه دکوراتیو رنگی

شیشه های دکوراتیو رنگی

تولید و تهیه شیشه لاکوبل یا همان شیشه دکوراتیو رنگی با استفاده از بهترین و مناسب ترین رنگ های اروپایی که دارای چسبندگی و پوشش محکم و کاملی دارند انجام میگیرد و به همین دلیل شیشه های دکوراتیو دارای مقاوت بسیار بالا در برابر حرارت بالا ، اشعه یو وی و رطوبت است.

امروزه شیشه های دکوراتیو رنگی به دلیل دارا بودن تنوع رنگی و طرح های بسیار گسترده خود یکی از کاربردی ترین شیشه ها در طراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان ها میباشد که معمولا در حمام ها ، آشپزخانه ها و میزهای شیشه ای به کار برده میشود.

همچنین میتوان شیشه های دکوراتیو رنگی را به دو گروه مختلف تقسیم کرد :

1. شیشه لاکوبل رنگی که رو نما هستند و نور را از خود عبور نمیدهند
2. شیشه های رنگی ترنسپرنت که نور را از خود عبور میدهند

شیشه های لاکوبل رنگی

شیشه های لاکوبل رنگی  دارای تنوع رنگی  و طرح های بسیار مختلفی می باشد  که به همین علت یکی از پراستفاده ترین شیشه های دکوراتیو می باشد که که معمولا در نماهای داخلی ساختمان ها استفاده میشود و به صورت یک پوشش در دکوراسیون داخلی استفاده میشود که اکثرا در فضاهایی از نظیر مجتمع مسکونی، اداری، تجاری و … قابل استفاده است.همچنین شیشه های رنگی میتوانند محیط را بسیار زیباتر جلوه دهند یا اینکه فقط نور لازم را وارد فضای ساختمان کند و جلوی نوز شدید را بگیرد.

شیشه های ترنسپرنت

شیشه های لاکوبل رنگی معمولا در محیط های داخلی به صورت یک پوشش در دکوراسیون داخلی استفاده میشود و از شیشه های رنگی ترنسپرت نیز معمولا در نماهای بیرونی ساختمان ها مانند ، پاسیو ها و نورگیر ها که دارای گستره رنگی کمتری نسبت به شیشه لاکوبل رنگی است.

مزایای شیشه دکوراتیو رنگی :

دارای تنوع زیاد و رنگ های مختلف
امکان رنگ آمیزی شیشه با ضخامت 4 تا 20 میلیمتر
شیک و مدرن بودن شیشه های رنگی
رفلکس بهتر نور در محیط
بزرگتر نشان دادن محیط
مقاومت خش پذیزی بسیار بالا
مقاوت در برابر اشعه یو وی
مقاوت حرارتی بالا ( مناسب برای مناطق گرمسیر )
مقاوت بالا در برابر رطوبت ( مناطق شرجی )
قابل استفاده در انواع مکان ها مانند : دفاتر ، لابی ، فروشگاه ها ، سالن پذیرایی ، آشپزخانه ها ، سرویس بهداشتی ، کمد دیواری ، منازل و ….

خرید و قیمت شیشه دکوراتیو رنگی

چنانچه قصد خرید شیشه دکوراتیو رنگی را دارید و میخواهید از قیمت شیشه دکوراتیو رنگی مطلع شوید میتوانید همین حالا با کارشناسان فروش ایمن جام فرد تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل