شیشه نمایشگاه اسپایدر

شیشه نمایشگاه هنگام عبور از کنار یک نمایشگاه با خودرو های پر زرق و برق وپیشرفته امروزی، قطعاً ما را برای تماشای این خودرو ها از حرکت باز می دارد. ویترینی شفاف و با ابعاد بزرگ که بتواند هم خودرو ها را به نمایش بگذارد و هم ورود و خروج را برایشان فراهم کند.درب های در نظر گرفته شده برای نمایشگاه ها باید طوری طراحی شود که بتوان به راحتی خودرو ها را وارد و خارج کرد.

همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های نمایشگاه ها در زیمنه دکوراسیون شیشه های نمایشگاه است که بسیار تاثیر گذار است ، استفاده از شیشه نمایشگاه ماشین در نمایشگاه های مختلف مانند ، دربهای شیشه نمایشگاه ماشین به اندازه ای بزرگ می باشند که رفت و آمد ماشینها به داخل و خارج از نمایشگاه به راحتی انجام شود. شیشه هایی که در نمایشگاه ها به کار برده میشود در اکثر اماکن پرترافیک مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این شیشه ها شفافیت بسیار بالای آنها زیرا برای نمایش خاص ماشینها و اتومبیلهای استفاده شده و باید شیشه شفاف و چشم نواز است تا بیننده از بیرون، دید واضحی را از محیط داخل داشته باشد و به بازدید از نمایشگاه تشویق شود.

اما مقاومت این شیشه ها نیز بسیار مهم می باشند به طوری که باید در برابر ضربه و باد شدید مقاومت کرده و به راحتی شیشه آسیب نبیند که به این منظور در نمایشگاه ها از شیشه های سکوریت نشکن استفاده میشود.همچنین این شیشه ماشین به دو صورت شیشه پروانه ای ، لولایی و شیشه نمایشگاه ریلی یا کشویی ساخته شده و در دسترس قرار میگیرد.

صرفه جویی در انرژی

با استفاده از شیشه های مخصوص نمایشگاه ها میتوانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید به صورتی که در طول روز فضای نمایشگاه مملوء از نور روز میگردد که در نتیجه هزینه برق بسیار کمتر خواهد شد و حدودا به صفر میرسد. ورود و خروج هوای گرم و سرد به داخل و بالعکس صورت نمیگیرد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن