شیشه سکوریت لوازم خانگی

شیشه سکوریت لوازم خانگی ، در شرکت ایمن جام فرد ، با متریال کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه میشود . امروزه شیشه در وسایل مربوط به خانه بیشترین کاربرد را دارد. شیشه های لوازم خانگی در وسایلی مانند یخچال ، گاز صفحه ای ، هود ، سینک و یا فر استفاده میشوند.

این شیشه ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید میشوند و کاربرد های فراوانی دارند.

ویژگی های شیشه سکوریت لوازم خانگی :

استفاده از شیشه سکوریت علاوه بر افزایش جذابیت لوازم به مقاوم بودن آنها نیز کمک میکند. شیشه سکوریت شیشه ای مقاوم در برابر ضربه و فشار دمای نامتعادل میباشد که همین ویژگی های منحصر به فرد ، کاربرد آن را افزایش داده است.

 

شیشه سکوریت لوازم خانگی

با توجه به این که لوازم خانگی دارای شیشه ای با ضخامت کم است ، شرکت ایمن جام فرد ، با استفاده از 2 خط کامل کوره فرایند سکوریت کردن شیشه ، از ضخامت 3 میل به بالا را به بهترین کیفیت انجام میدهد.

شیشه سکوریت لوازم خانگی باید فرایند هایی را طی کرده تا برای استفاده کاملا آماده شود ، فرایند هایی مانند برش، تراش ،سوارخ، سکوریت و خم و چاپ . در طی انجام این عملیات ها مهم ترین عامل دقت بالا می باشد. علاوه بر دقت بالا می بایست استاندارد ها نیز رعایت شود

قیمت شیشه سکوریت لوازم خانگی

امروزه شیشه به یک ماده و متریال رایج ومرسوم در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. استفاده از شیشه در قسمت های مختلف یک ساختمان مانند آشپزخانه برای لوازم خانگی باعث افزایش زیبایی آن خواهد شد ، اگر شما نیز میخواهید خانه ، مغازه و یا فروشگاه خود را تبدیل به فضایی با نمایی مدرن و خیره کننده کنید شیشه میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

شرکت جام آذر  تولید کننده مفتخر است با مرغوبترین متریال و مواد انواع شیشه سکوریت ، شیشه بالکن ، پارتیشن شیشه ای و .. برای شما عزیزان در هر نوع صنعتی تولید و ارائه کند. مشاوران و کارشناسان فروش این شرکت آمادگی خود را در زمینه تولید و عرضه انواع شیشه های سکوریت در سراسر ایران اعلام میکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن