شیشه سکوریت چراغ سقفی

شیشه سکوریت چراغ سقفی ، محصولی متفاوت در اندازه و طرح ها و رنگ ها مختلف تولید و در بازار عرضه میشود. به علت استفاده کردن از شیشه سکوریت در این محصول مقاومت و استحکام آن در برابر محصولات دیگر بسیار بهتر و بالاتر می باشد.
این شیشه ها به شکل های مختلف دایره دارای انحنا با سوراخ و بدون سوراخ وسط طراحی و تولید میشوند. چراغ های سقفی امروزه بیشترین کاربرد را در پارکینگ ها دارند .

این چراغ های سقفی به دو نوع سنسور دار و بدون سنسور تقسیم میشود و امروزه معمولا افراد برای فضاهای مختلف از چراغ های سقفی سنسور دار استفاده میکنند.

شیشه چراغ سقفی بدون سنسور

این شیشه ها از جنس شیشه برفی و بدون چاپ ساخته میشود و به عنوان شیشه چراغ سقفی ساده در بازار وجود دارد. این چراغ ها اغلب در سقف فضاهای باز ، پارکینگ ها و راهرو های پله ها استفاده میشود. علاوه بر سقف این چراغ ها بر روی دیوار نیز کاربرد دارند. این شیشه کاملا به رنگ سفید و مات است و نور را به صورت یکدست از خود عبور میدهد.

چراغ های سقفی سنسور دار

این چراغ ها شامل یک قاب فلزی ، سنسور و سرپیچ لامپ میباشد که قسمت میانی شیشه پوشش دهنده این چراغ است و همچنین یک حلقه نگهدارند شیشه روی چراغ وجود دارد.استفاده از این چراغ ها در مصرف بهینه انرژی موثر است چرا که این چراغ ها در زمان قرار گرفتن فرد در میدان دید روشن شده و پس از مدتی خاموش خواهند شد.

شیشه چراغ سقفی

خرید شیشه سکوریت چراغ سقفی

برای خرید شیشه سکوریت برای چراغ سقفی ، میتوانید از بخش تماس با ما ، با کارشناسان و متخصصین شرکت ایمن جام فرد تماس حاصل کرده و پس از مشاوره رایگان این مجموعه محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

قیمت شیشه سکوریت چراغ سقفی

قیمت این شیشه ها ، مانند اکثر محصولات نام برده شده ، به اندازه و طرح و جنس مورد نظر بستگی دارد. شرکت ایمن جام فرد مفتخر است که در ارائه محصولات مختلف مربوط به شیشه سکوریت ، شیشه میرال ، شیشه های دوجداره و … در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن