شیشه دکوراتیو دوجداره

به مجموعه ‌ای از پروفیل‌های باریک آلومینیومی که آنها را در بین دو جداره شیشه قرار می دهند شیشه دکوراتیو دوجداره میگویند. این شیشه های دوجداره در رنگ و طرح های مختلف و گوناگونی ساخته میشود که در زیبایی شیشه دکوراتیو دوجداره نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه مطلب با ایمن جام فرد همراه باشید.

مزیت شیشه دکوراتیو دوجداره

پروفیل های باریک آلومینیومی در وسط و بین دو جداره شیشه قرار میگیرد و باعث میشود از کثیفی و خاک گرفتگی و گرد و غبار جلوگیری کند و به همین دلیل تمیز کردن آن بسیار آسان و مقرون به صرفه میباشد. دیگر مزیت شیشه دکوراتیو دوجداره این است که انرژی کمتری را تلف می کند و حرارت درزها را به طور قابل ملاحضه ای کاهش میدهد.

از دیگر کاربرد‌های شیشه دکوراتیو دوجداره این است که به دلیل زیبایی و ساخت در انواع گوناگون سایزها، در مصارف معماری و ساختمان سازی و همینطور در های ورودی و خروجی و یا حتی در کابینت های آشپزخانه در منازل استفاده می شود. همچنین از این شیشه های دوجداره در مصارف معماری سنتی و کلاسیک و باستانی نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

شیشه دکوراتیو دوجداره

شیشه دکوراتیو دوجداره

به طور کلی امروزه این شیشه های دوجداره با توجه به قابلیت اجرا کردن طرح های دلخواه، توانایی رنگ آمیزی کردن بر روی شیشه هایی با ضخامت  4 تا 20 میلیمتر، تنوع و زیبایی رنگ و همچنین راحتی در تمیز کردن و نظافت آن، بسیار مورد توجه طراحان معماری و کسانی که دکوراسیون خانه ها را انجام میدهند قرار گرفته است و باعث میشود از این شیشه ها استفاده بسیاری شود. در پایان باید گفت که طرح‌های بسیار زیادی برای شیشه دکوراتیو دوجداره در حدود بیش از ۹۰ طرح و نقش در رنگ‌های مختلف از جمله سفید، طلایی، نقره و از لحاظ جنس در طرح چوب روشن و تیره وجود دارد که میتوان از آن ها در مصارف معماری استفاده کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن