شیشه سکوریت کف

شیشه سکوریت کف : یکی از ویژگی های بارز شیشه ، شکننده بودن آن است که از زمان تولید و کشف شیشه محققان به دنبال راه حلی برای حل این مشکل بودند که نتیجه این تحقیق ها ، تولید شیشه سکوریت و یا شیشه نشکن بود . شیشه ای که در مقابل ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی دارد ولی ویژگی بارز خود ینی شکننده بودن را حفظ کرده و در صورت وارد شدن فشار بیش از حد بالاخره شکسته میشودک.
ولی نحوه کشسته شدن آن بسیار متفاوت است به صورت پودر فرو ریخته و ذرات بسیار ریز از آن خارج میشود که آسیبی به پوست وارد نمیکند.

شیشه های نشکن از شیشه های چند لایه ای ساخته شده که در میان لایه ها از لایه ی ای پی و بی استفاده میشود که موجب افزایش مقاومت شیشه میشود.
یکی از کاربرد های شیشه سکوریت استفاده از آن در کف سطوح مختلف میباشد.

از شیشه های نشکن میتوان در کف ها استفاده کرد . شفاف بودن شیشه میتواند موجب شود که زیبایی محیط چند برابر شود.

انواع شیشه نشکن

شیشه های سکوریت و شیشه های لمینیت دو نوع شیشه نشکن هستند که هرکدام از آن ها دارای مقاومت خاص خود می باشند و میتواند در مقابل فشار و ضربه مقاوم باشند. مقاومت آن ها در اندازه ای است که در حین راه رفتن و یا ایستادن بر روی آنها هیچ آسیبی به شیشه وارد نمیشود.
شیشه های نشکن را میتوان به صورت رنگی در سطوح مختلف به کار برد که انتخاب نوع و رنگ و طرح شیشه به سلیقه افراد بستگی دارد.

پله شیشه ای

پله جز مهمترین قسمت های یک ساختمان است که راه ارتباطی را ایجاد میکند. برای ساخت پله از گذشته تا کنون از مواد های مختلفی استفاده میشد مانند سنگ ، آجر ، چوب و … اما اگر از شیشه برای ساخت پله استفاده شود جذابیت آن در ساختمان دوچندان خواهد شد

پله شیشه ای.

اجرای شیشه نشکن برای کف

اجرای شیشه سکوریت کف باید با ظرافت و دقت بالا انجام شود و به همین علت باید نصب آن به طور صحیح  صورت گیرد. در صورت نصب نادرست احتمال آسیب دیدن کف و آسیب دیدن افراد بالا میرود.
استفاده از شیشه در پله یک فرایندی است که برعکس ذهنیت اکثر افراد کاملا قابل اجرا است و موجب جذاب تر شدن فضای مورد نظر میشود.

قیمت شیشه سکوریت کف

در صورتی که قصد خرید شیشه سکوریت کف و یا دیگر شیشه های صنعتی را دارید می توانید از طریق تماس با بخش فروش مجموعه ایمن جام فرد ، تولید کننده انواع شیشه سکوریت ،  شیشه ساختمانی ، شیشه سندبلاست و … با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن