شیشه دکوراتیو رنگی

شیشه های دکوراتیو رنگی

تولید و تهیه شیشه لاکوبل یا همان شیشه دکوراتیو رنگی با استفاده از بهترین و مناسب ترین رنگ های اروپایی که دارای چسبندگی و پوشش محکم و کاملی دارند انجام میگیرد و به همین دلیل شیشه های دکوراتیو دارای مقاوت بسیار بالا در برابر حرارت بالا ، اشعه یو وی و رطوبت است.

امروزه شیشه های دکوراتیو رنگی به دلیل دارا بودن تنوع رنگی و طرح های بسیار گسترده خود یکی از کاربردی ترین شیشه ها در طراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان ها میباشد که معمولا در حمام ها ، آشپزخانه ها و میزهای شیشه ای به کار برده میشود.

همچنین میتوان شیشه های دکوراتیو رنگی را به دو گروه مختلف تقسیم کرد :

1. شیشه لاکوبل رنگی که رو نما هستند و نور را از خود عبور نمیدهند
2. شیشه های رنگی ترنسپرنت که نور را از خود عبور میدهند

شیشه های لاکوبل رنگی

شیشه های لاکوبل رنگی  دارای تنوع رنگی  و طرح های بسیار مختلفی می باشد  که به همین علت یکی از پراستفاده ترین شیشه های دکوراتیو می باشد که که معمولا در نماهای داخلی ساختمان ها استفاده میشود و به صورت یک پوشش در دکوراسیون داخلی استفاده میشود که اکثرا در فضاهایی از نظیر مجتمع مسکونی، اداری، تجاری و … قابل استفاده است.همچنین شیشه های رنگی میتوانند محیط را بسیار زیباتر جلوه دهند یا اینکه فقط نور لازم را وارد فضای ساختمان کند و جلوی نوز شدید را بگیرد.

شیشه های ترنسپرنت

شیشه های لاکوبل رنگی معمولا در محیط های داخلی به صورت یک پوشش در دکوراسیون داخلی استفاده میشود و از شیشه های رنگی ترنسپرت نیز معمولا در نماهای بیرونی ساختمان ها مانند ، پاسیو ها و نورگیر ها که دارای گستره رنگی کمتری نسبت به شیشه لاکوبل رنگی است.

مزایای شیشه دکوراتیو رنگی :

دارای تنوع زیاد و رنگ های مختلف
امکان رنگ آمیزی شیشه با ضخامت 4 تا 20 میلیمتر
شیک و مدرن بودن شیشه های رنگی
رفلکس بهتر نور در محیط
بزرگتر نشان دادن محیط
مقاومت خش پذیزی بسیار بالا
مقاوت در برابر اشعه یو وی
مقاوت حرارتی بالا ( مناسب برای مناطق گرمسیر )
مقاوت بالا در برابر رطوبت ( مناطق شرجی )
قابل استفاده در انواع مکان ها مانند : دفاتر ، لابی ، فروشگاه ها ، سالن پذیرایی ، آشپزخانه ها ، سرویس بهداشتی ، کمد دیواری ، منازل و ….

خرید و قیمت شیشه دکوراتیو رنگی

چنانچه قصد خرید شیشه دکوراتیو رنگی را دارید و میخواهید از قیمت شیشه دکوراتیو رنگی مطلع شوید میتوانید همین حالا با کارشناسان فروش ایمن جام فرد تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن