خرید شیشه آکاردئونی جمع‌شو، شیشه بالکن تاشو لیست قیمت 1402

قیمت شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو به عوامل و موارد مختلفی همچون ابعاد، رنگ، ضخامت، اندازه و جنس شیشه و همچنین جنس و مقدار مصرفی ریل و یراق آلات بستگی دارد. همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از متریال و یراق آلات مورد استفاده برای ساخت آن‌ها، وارداتی هستند و قیمت آن‌ها متغیر است. 

شما می‌توانید برای استعلام قیمت و هزینه نصب اجرای شیشه آکاردئونی جمع‌شو با کارشناسان ما در ایمن جام فرد تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما در کنار شما خواهند بود و تمامی جزئیات را به شما توضیح خواهند داد.

 

قیمت خرید آنلاین شیشه آکاردئونی جمع‌شو

شما می‌توانید با خرید آنلاین شیشه آکاردئونی جمع‌شو از کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد، از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید. در ادامه این قیمت‌ها به تفکیک آورده شده است:

متراژقیمت هر متر مربع
زیر 10 مترمتری 2 میلیون 500 هزار تومان
بین 10 تا 20 مترمتری 2 میلیون 400 هزار تومان
20 متر به بالامتری 2 میلیون 380 هزار تومان

همچنین شما می توانید لیست قیمت انواع شیشه سکوریت اینجا مشاهده کنید.

بنا به شرایط بازار کمی قیمت ها متفاوت است. لطفا برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها یا مشاوره رایگان درباره خرید بهترین نوع پارتیشن شیشه ای برای شما با شماره 09122379334 تماس بگرید.

تلفن: 02146896361 0214689638

02146862978

شیشه آکاردئونی جمع‌شو چیست؟

یکی از راه‌های طراحی دکوراسیون منزل، اداره یا تراس و بالکن استفاده از شیشه است. شما با به کارگیری شیشه‌های متفاوتی همچون شیشه سکوریت، سندپلاست، آکاردئونی و… می‌توانید تراس خود را شخصی سازی کرده و جلوه‌ای منحصر به فرد و فوق‌العاده در آن ایجاد نمایید. برای این کار می‌توان هم از شیشه‌های ثابت و غیرقابل حرکت و هم شیشه‌های متحرک استفاده کرد. در حالی که یکی از بهترین و محبوب‌ترین شیشه‌های متحرک، شیشه آکاردئونی جمع‌شو است. شیشه آکاردئونی به اسم شیشه بالکن نیز شناخته می شود.

شیشه آکاردئونی

شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو یکی از زیرمجموعه های شیشه‌ های متحرک هستند و به دلیل ایجاد شرایط مناسب برای تبادل هوای بیشتر و باز شدن حفاظ شیشه ای در مواقع مورد نیاز، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. از شیشه‌های آکاردئونی می‌توان در موارد مختلف و برای اهداف متفاوت همچون درب بالکن، درب استخر، درب ساختمان‌ها و مجتمع‌ها و… استفاده کرد. با این وجود یکی از کاربردهای اصلی شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو به عنوان درب بالکن یا تراس است.

 

کاربردهای شیشه آکاردئونی جمع‌شو

با توجه به راحتی استفاده و کاربردی بودن شیشه آکاردئونی جمع‌شو، می‌توان از آن در محیط‌های مختلفی همچون ادارات، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و تفریحی استفاده کرد. با توجه به این که درب های شیشه آکاردئونی جمع‌شو به راحتی باز و بسته شده و تنها در یک بخش جمع می‌شوند، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به جای شیشه‌های قدیمی به شمار می‌روند. علاوه بر این استفاده از درزگیرهای بسیار محکم بین هر یک از پارتیشن های آن نیز، این شیشه را به یکی از شیشه‌های ایمن تبدیل کرده است. از مهم‌ترین و اصلی ترین کاربرد شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه ساخت شیشه آکاردئونی جمع‌شو

درب متحرک جمع‌شو آکاردئونی

یکی از کاربردهای رایج شیشه آکاردئونی ، استفاده از آن به عنوان درب شیشه‌ای است. شما می‌توانید از این شیشه در طراحی درب‌های ورودی ساختمان های اداری و تجاری استفاده کنید و نمایی بسیار شیک و مدرن به ساختمان خود بدهید. با توجه به این که یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این شیشه ها، مقاومت و تحمل بسیار بالای آن‌ها در مقابل وزن شیشه است، به همین دلیل می‌توان از آن‌ها در فضاهایی که عرض ورودی بخش بیش از دو متر است، استفاده کرد.

درب شیشه آکاردئونی جمع‌شو

با وجود این که درب‌های بزرگ و یکدست بدون یراق آلات امروزه بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته‌اند، اما درب‌های نازک نیز می‌توانند به عنوان پارتیشن در سالن پذیرایی و یا ویترین مغازه‌ها، فضا بسیار شیک و مدرن نشان دهند. شما می‌توانید از شیشه آکاردئونی به همراه یراق آلات چوبی، یک پارتیشن بسیار مدرن و جذاب برای منزل و یا محل کار خود تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با پارتیشن شیشه‌ای و لیست قیمت اینجا را کلیک کنید.

 

شیشه آکاردئونی جمع‌شو به عنوان سرپوش استخر

یکی دیگر از کاربردهای منحصر به فرد شیشه آکاردئونی جمع‌شو ساخت سقف و درب برای استخر است. در واقع ممکن است که شما در خانه خود استخر سر باز داشته باشید و تمایل داشته باشید تا در فصل سرد سال دمای آن را متعادل نگه دارید یا بخواهید آن را شخصی سازی کرده و از دید ساختمان‌های اطراف محفوظ نمایید. در این مواقع بهترین انتخاب شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو است و می‌تواند در مواقع لزوم به راحتی بسته و باز شود.

 

شیشه آکاردئونی جمع‌شو به عنوان پنجره

پنجره شیشه آکاردئونی جمع‌شو

یکی دیگر از کاربردهای جذاب شیشه آکاردئونی استفاده از آن به عنوان پنجره است. شما می‌توانید در هر زمانی از روز به طور کامل پنجره اتاق یا آشپزخانه خود را باز کنید و اجازه دهید تا هوا به خوبی در فضا جریان پیدا کند. این ایده جدید و منحصر به فرد به تازگی در دکوراسیون مدرن حضور یافته است.

شیشه بالکن

شیشه بالکن  شیشه تراس : دکوراسیون و طراحی بالکن ها امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است . بخش بسیار بزرگی از طراحی و دکوراسیون نصب و طراحی شیشه های تراس می باشد که بدنه اصلی شیشه‌ای شما از پانل‌های عمودی تشکیل شده است که برای شما دیدی بدون مانع را ارائه می‌دهد.

امروزه شاهد این هستیم که تراس ها به صورت های مختلفی نیز طراحی میشوند
به طور مثال به‌عنوان یک درب کشویی و یا به‌صورت درب لولایی نصب می‌گردد.

شیشه تراس

طراحی و دکوراسون شیشه تراس ها با بکارگیری شیشه‌های بسیار ضخیم و فولاد ضد زنگ
شیشه بالکن که دارای پانل های شیشه‌ای می باشند
دارای طراحی بسیار عالی
داشتن یک نمای یکدست بدون هیچ ستون یا مانع دید در باکلن و تراس
امکان این را دارد تا در فصل های مختلف سال درب ها به راحتی باز شده و از هوای آزاد استفاده شود.
با بسته شدن درب های شیشه ای مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی نیز مسدود میشود
نظافت شیشه بسیار ساده و راحت می باشد.

مزایای شیشه بالکن

افزایش ایمنی : ایجاد یک فضای امن برای بازی کودکان
همچنین استفاده از شیشه های سکوریت و شیشه های نشکن و یا میرال در بالکن ها میتواند باعث افزایش امنیت در تراس ها شود.
نصب بسیار آسان
عدم نیاز به بست در هنگام نصب تولید اشکال بدون زاویه، زاویه‌دار و منحنی شکل
قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه،

 

شیشه آکاردئونی جمع‌شو به عنوان درب بالکن

با این که بالکن یا تراس بخشی از ساختمان است اما بسیاری به آن توجه چندانی نکرده و از آن استفاده نمی‌کنند. در حالی که می‌توان با ایجاد تغییراتی کوچک، فضای بالکن را به فضای منزل اضافه کرد و محیطی خاص و منحصر به فرد برای استراحت و آرامش خود در طی روز ایجاد نمود و انرژی را در محیط منزل پراکنده کرد.

می‌توان از بسیاری از متریال برای طراحی و ساخت درب بالکن استفاده کرد، اما در بین آن‌ها، شیشه آکاردئونی جلوه‌ی بسیار زیبا و دیدنی خواهد داشت. علاوه بر این شیشه آکاردئونی جمع‌شونده است و در مواقع مورد نیاز می‌توان آن را در گوشه‌ای جمع کرد و از هوای دلپذیر محیط بیرون مخصوصا پس از یک باران بهاری لذت برد. این در حالی است که می‌توان در پاییز و زمستان که هوای شهر تا حدود بسیار زیادی آلوده است، درب شیشه‌ای آکاردئونی را باز نموده و از ورود آلودگی به محیط داخل جلوگیری کرد.

 

یکی دیگر از مزایای شیشه آکاردئونی جمع‌شو به‌ عنوان درب بالکن آن است که می‌تواند در مقابل تغییرات شدید آب و هوایی دوام بیارد. البته در صورتی که طبق استاندارد و تحت نظارت کارشناسان انجام گردد.

استفاده از شیشه آکاردئونی جمع‌شو در بالکن علاوه بر ایجاد جلوه‌ی زیبا و جذاب در فضا، تأثیر به سزایی نیز در مصرف انرژی و مخصوصاً برق خواهد داشت. شیشه به دلیل بازتاب نور باعث تقویت روشنایی در محیط شده و مصرف برق را به کمترین میزان خواهد رساند. از طرفی دیگر با باز شدن شیشه آکاردئونی می‌توان از ورود هوای سرد یا گرم به فضای داخل جلوگیری کرد و دما را به صورت متعادل‌تری نگه داشت.

شیشه آکاردئونی جمع‌شو درب بالکنی

در صورتی که تصمیم به استفاده از شیشه آکاردئونی جمع‌شو گرفتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ایمن جام فرد تماس بگیرید. پشتیبانان ما شما را در انتخاب بهترین جنس و اندازه شیشه راهنمایی خواهند کرد. متخصصان با تجربه ما با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی دنیا، خدمات نصب و راه اندازی را به سرعت و دقت بالا در اختیار شما قرار خواهند داد.

ما کارخانه تولید شیشه سکوریت هستم که خدمات اندازه گیری، تولید و نصب انواع شیشه های سکوریت ، شیشه بالکنی و پارتیشن شیشه ای را انجام می دهیم.

مزایای نصب شیشه آکاردئونی جمع‌شو

شیشه آکاردئونی جمع‌شو یکی از بهترین متریال برای طراحی و دیزاین فضا است و در مواقع مورد نیاز به راحتی و با حرکت بر روی ریل‌های تعبیه شده، باز و بسته خواهد شد. از مزایای شیشه آکاردئونی جمع‌شو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان باز و بسته شدن به درون یا بیرون
  2. امکان تمیز کردن ایمن هر دو طرف شیشه ها از داخل
  3. استفاده بهینه از فضا در طول چهار فصل از سال
  4. جلوگیری از ورود حشرات و آلودگی هوا به داخل منزل
  5. عایق ۷۰ درصدی حرارت و صوت به علت وجود شیشه های سکوریت ۸ میلی متری و جوینت های پلاستیکی
  6. صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل عایق بودن و پخش نور در فضای داخلی
  7. عدم وجود مشکلاتی چون خوردگی و دفرمه شدن و زنگ زدن بر اثر تغییرات دما به مانند مدل‌های قبلی
  8. جلوگیری از رخ دادن هر گونه خطرات جانی مخصوصا برای خردسالان و کودکان

درب متحرک شیشه آکاردئونی

انواع شیشه آکاردئونی جمع‌شو

 

  • شیشه آکاردئونی جمع‌شو بدون فریم (فریم لس)

با توجه به نیاز و درخواست مشتری می توان شیشه آکاردئونی جمع شو را بدون فریم طراحی و در محل نصب کرد. این نوع شیشه آکاردئونی به دلیل نداشتن فریم، نمای بیشتری را نشان می‌دهد. برای نصب نوع بدون فریم این شیشه تنها از بست، دو پروفیل آلومینیوم برای حرکت شیشه بر روی ریل، دستگیره و یک قفل کلیدی استفاده می‌کنند که از فولاد ضد زنگ تهیه شده و دوام بالایی دارند.

  • شیشه آکاردئونی جمع شو فریم دار

یکی دیگر از انواع شیشه آکاردئونی جمع شو، انواع فریم دار آن هستند که این فریم‌های را می‌توان از جنس آلومینیوم، چوب و یا UPVC انتخاب کرد. در بین این نوع فریم ها، فریم آلومینیومی نما و دید بیشتری را از محیط خواهد داد و از استحکام بالاتری نیز برخوردار است.

فریم آلومینیومی:

شیشه آکاردئونی جمع‌شو با فریم آلومینیومی

بسیاری از مردم به دلیل دوام و استحکام شیشه آکاردئونی جمع شو با فریم آلومینیومی آن را برای طراحی دکوراسیون خود انتخاب می کنند. آلومینیوم علاوه بر دیده بسیار بیشتری که دارد در مقابل نور شدید و مستقیم خورشید نیز خم نمی شود و آسیب نمی بیند. با این حال نسبت به سایر فریم‌ها از قیمت بالاتری برخوردار است.

فریم UPVC:

شیشه آکاردئونی جمع‌شو با فریم UPVC

شیشه آکاردئونی جمع‌شو را می‌توان با فریم UPVC نیز مورد استفاده قرار داد که نسبت به آلومینیوم از قیمت کمتری برخوردار است، اما در طی زمان ظاهر خوب خود را به سرعت از دست می‌دهد و در طی سال‌ها رنگ آن به زردی خواهد زد. به همین جهت بهتر است تا در صورت سرمایه گذاری، آلومینیوم را برای فریم انتخاب کنید تا سرمایه گذاری ایمن تری داشته باشید.

فریم چوب:

شیشه آکاردئونی جمع‌شو با فریم چوب

یکی دیگر از انواع فریم که برای نصب شیشه آکاردئونی جمع شو به کار می‌رود، چوب است. امروزه متخصصان از چوب های مهندسی شده برای ساخت این فریم‌ها استفاده می کنند. با این وجود این چوب‌ها نیز به مانند چوب‌های معمولی در اثر زمان و جذب آب، خم خواهند شد و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. به طور کلی چنین می‌توان گفت که هزینه نگهداری فریم چوبی و UPVC از آلومینیوم بسیار بیشتر است و سرمایه‌گذاری بلند مدتی نیست.

 

  • شیشه آکاردئونی جمع شو لمینت

شیشه‌های لمینت از مقاومت بسیاری برخوردارند و یکی از مقاوم ترین شیشه های حال حاضر به شمار می روند. از این رو، در صورتی که تصمیم دارید تا از شیشه آکاردئونی جمع شده در مکان های شلوغ استفاده کنید، بهتره است تا شیشه آکاردئونی جمع‌شو خود را از جنس لمینت سفارش دهید. این شیشه در حقیقت از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده و به وسیله یک یا چند لایه پلی وینیل بوتیرال (PVB) به یکدیگر متصل شده است. این شیشه بر خلاف شیشه‌های سکوریت، پس از شکستن و ضربه دیدن خرد نخواهد شد.

 

  • شیشه آکاردئونی جمع شو سه جداره

امروزه برای تهیه شیشه آکاردئونی جمع شو بیشتر از شیشه دوجداره استفاده می کنند، با این حال در صورتی که شما به مصرف انرژی و سر و صدا اهمیت می دهید، بهتر است تا از نوع سه جداره آن استفاده کنید. شیشه سه جداره به دلیل افزایش وزن نیاز به یراق آلات مخصوصی دارد تا بتواند این وزن را تحمل نماید. علاوه بر این با استفاده از شیشه سه جداره میزان دید شما نیز کاهش خواهد یافت و از وضوح شفافی به مانند شیشه‌های دوجداره برخوردار نخواهید بود.

شیشه آکاردئونی جمع‌شو سه جداره

 

  • شیشه آکاردئونی جمع شو با پرده کرکرهای ایزوله

یکی دیگر از انواع شیشه آکاردئونی جمع شو، نوعی از آن است که در بین دوجداره شیشه یک پرده نازک قرار می گیرد. این پرده با نام پرده ‌کرکره ایزوله شناخته می شود و می توان آن را هم به صورت دستی و اتوماتیک باز و بسته کرد و ورود نور را به فضا کنترل نمود. این پرده می تواند به عنوان یک حفظ کننده حریم خصوصی در زمان شب و یا هوای آفتابی، به کار رود و دید محیط اطراف را محدود کند.

شیشه آکاردئونی جمع‌شو با پرده کرکره ایزوله
از مزیت های این پرده نسبت پرده های معمولی می توان به عدم نیاز به آن به تمیز کردن، محافظت از نور، عدم شکستن و خراب شدن، آنتی باکتریال و بهداشتی بودن پرده اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید پرده ها در طیف وسیعی از رنگ ها مورد استفاده قرار دهید.

شیشه آکاردئونی جمع‌شو با پرده کرکره ایزوله

 

  • شیشه آکاردئونی جمع شو سازگار با محیط زیست

یکی دیگر از انواع شیشه آکاردئونی جمع‌شو، نوع سازگار با محیط زیست آن است که بیشتر برای طراحی مدرن استفاده می‌شوند. این شیشه برای صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار مفید و موثر عمل می‌کند و از هدر رفتن گرما در زمستان و ورود گرما در تابستان جلوگیری خواهد کرد. این نوع شیشه با عنوان شیشه های دوستدار محیط زیست نیز شناخته می شوند. علاوه بر این این، شیشه ها از آسیب نور خورشید به وسایل منزل و فرش‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

 

  • شیشه آکاردئونی جمع شو سکوریت

یکی از رایج ترین نوع شیشه آکاردئونی جمع شو، از جنس سکوریت آن است که با نام‌هایی چون شیشه میرال یا نشکن نیز شناخته می شود. این شیشه از شیشه های معمولی ‌5 برابر محکم تر است و مقاومت بیشتری نیز در برابر گرما، سرما و ضربه دارد. همچنین در زمان شکسته شدن به قطعات ریز و بدون لبه های تیزی تقسیم می شود و هیچ آسیبی برای افراد ندارد. به همین دلیل یکی از محبوب ترین شیشه‌ها به شمار می‌رود.

 

  • شیشه آکاردئونی جمع شو آکوستیک

این نوع شیشه تک جداره نیست و از اتصال دو یا چند صفحه شیشه‌ای به یکدیگر تشکیل شده است. علاوه بر این در بین این صفحات نیز یک نوع گاز مخصوص وجود دارد که ورود صدا به محیط را کنترل می‌کند. در واقع شیشه های آکوستیک می توانند ورود صدای محیط را به داخل کاهش دهند و تضعیف کنند. از این رو بهترین انتخاب برای خانه ها و اداراتی هستند که در مناطق شلوغ و مرکز شهر قرار دارند. پی از شیشه های آکوستیک، شیشه های لمینت بیشترین مقاومت را نسبت به صدا دارند.

شیشه آکاردئونی جمع‌شو آکوستیک

 

  • شیشه آکاردئونی جمع‌شو خود تمیزشونده

با توجه به سختی تمیز کردن شیشه، امروزه جمعی از محققان شیشه ای با عنوان شیشه های خود تمیز شونده طراحی کرده‌اند. این نوع شیشه ها در اثر برخورد با آب باران و هر نوع آب دیگری به سرعت تمیز می‌شوند و خودشان می‌توانند لکه‌ها پاک کنند. به طور کلی در روی شیشه ها هیچ گونه رد و لکی باقی نمی‌ماند. این نوع شیشه ها در دو نوع بیوشیمیایی و با پوشش هیدروفوب در اختیار مشتریان قرار می گیرند. با این حال متاسفانه این نوع شیشه در کشور ما وجود ندارد.

 

7 نکته مهم در زمان نصب شیشه آکاردئونی جمع‌شو

  1. اندازه گیری دقیق پیش از سکوریت کردن شیشه
  2. عدم فشار به لبه ها و گوشه های شیشه
  3. زدن چپ به واشر های لولا پیش از نصب
  4. حمل شیشه با خودرو های مخصوص
  5. نصب شیشه با دستکش و همکاری اعضا با یکدیگر
  6. رعایت نکات ایمنی با استفاده از از تجهیزات کافی برای جلوگیری از اقدام خطرات احتمالی
  7. نصب درست شیشه در مرحله شاقول کردن به دلیل وابستگی نحوه باز و بسته کردن در به این مرحله

شیشه آکاردئونی جمع‌شو

با توجه به حساسیت بالای شیشه آکاردئونی جمع‌شو، بهتر است تا برای نصب حتماً از متخصصینی که دوره و آموزش های لازم نصب این مدل شیشه را دیده‌اند، کمک بخواهید.

 

4 نکته مهم در نگهداری از شیشه آکاردئونی جمع‌شو

  1. این نوع شیشه نیاز به مراقبت چندان زیادی ندارد و تنها پاک کردن گرد و غبار آن در اکثر موارد کافی است.
  2. با آن که استفاده از مواد قلیایی و اسیدی تأثیری بر این شیشه ندارد، بهتر است تا مصرف آن را محدود نمایید.
  3. بهترین روش نگهداری از شیشه آکاردئونی جمع شو، آن است که که در زمان باز و بسته کردن آن مراقب باشید تا ضربه محکمی به لبه‌های آن وارد نکنید.
  4. همچنین نگرانی از بابت آلودگی هوا و باران‌های اسیدی نداشته باشید؛ چرا که موحب خوردگی سطح شیشه نخواهند شد.

 

دستورالعمل خرید و سفارش شیشه آکاردئونی جمع‌شو

  • برای سفارش و خرید شیشه آکاردئونی جمع شو مطابق با مراحل زیر عمل کنید:
    در ابتدا با متخصصین ما تماس بگیرید و درخواست خود از را ثبت نمایید.
  • در مرحله بعد کارشناسان فنی ما در محیط مورد نظر شما حاضر شده و و فضای مورد نظر را برای نصب اندازه گیری خواهند کرد.
  • همچنین کارشناسان انواع شیشه، طرح‌های جدید، قیمت و مواد لازم را برای ساخت شیشه آکاردئونی جمع شو را در اختیار شما قرار خواهند داد.
  • در صورت رضایت، اندازه گیری های انجام شده به بخش نقشه کشی تحویل داده می‌شوند.
  • بخش نقشه کشی مطابق با خواست و سلیقه شما کار را طراحی کرده و پروژه را را آماده خواهد کرد.
  • در نهایت بر اساس تاریخ مشخص شده، کارشناسان برای تحویل و نصب در محیط آماده خواهند شد و شیشه آکاردئونی جمع شده را مطابق با نیاز شما در محل مورد نظر نصب خواهند کرد.
  • همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، با ما تماس بگیرید و از خدمات گارانتی نیز برخوردار شوید.

شیشه آکاردئونی جمع‌شو

برای نصب شیشه آکاردئونی جمع‌شو، این نکات را به یاد بسپارید

  • شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو یکی از انواع شیشه متحرک کاملا دستی هستند و نمی‌توان آن‌ها را به صورت اتوماتیک باز و بسته کرد.
  • حرکت شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو، وابسته به ریل است و برای حرکت به ریل، درزگیرها، چرخ‌ها و یراق آلات مناسب نیاز دارند. از این رو دقت کنید که کارخانه از متریال و مصالح مناسبی برای یراق آلات استفاده کند تا در طی زمان آسیب ندیده و رنگ نزنند. بهترین یراق آلات برای ریل شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو، از جنس آلومینیم است؛ چرا که می‌توانند هم وزن شیشه را به خوبی تحمل کنند و هم در طی باز و بسته شدن مکرر دچار شکستگی نشوند.
  • ضخامت و جنس شیشه را باید متناسب با فضای مورد نظر انتخاب کنید. در واقع استفاده از شیشه آکاردئونی جمع‌شو برای بالکن و ورودی ساختمان ها، نیاز به جنسی با مقاومت بسیار بالا دارد؛ چرا که باید بتواند در مقابل هر گونه ضربه و یا افزایش و کاهش ناگهانی دما مقاومت کند. به همین جهت بهتر است تا برای شیشه آکاردئونی جمع‌شو، ضخامت را حداقل ۸ میلی‌متر در نظر بگیرید تا مقاومت سازه و درب آن بالا باشد.
  • شیشه آکاردئونی جمع‌شو را می‌توانید در هر رنگ و هر طرح و اندازه دلخواه سفارش دهید. از این رو بهتر است تا به کارخانه‌ای مراجعه کنید که بتواند این شیشه‌ها را با بهترین کیفیت و در طرح‌های دلخواه در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم تجربه کار

کاراتون واقعا زیباست

ایانمایندگی درکل کشور داری؟

پیرمحمدی

بسیار عالی
ایا در زنجان شعبه دارید ؟

سلام بله ارسال می شود

عبدالله جباری

سلام
نمایندگی محمود آباد شمال دارید

سلام نه داخل تهران و کرج هست

برزگر

سلام آیادرتبریزنمایندگی دارید؟

سلام وقت بخیر بله با دفتر تماس بگیرید

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن