تعمیر شیشه سکوریت

تعمیر شیشه سکوریت : مدت هاست که انسان شیشه را میشناسد و از آن در کار های مختلف استفاده میکند. در دورانی که اولین تجربه استفاده شیشه توسط بشر شکل گرفت ، اولین سرنیزه ها از ابسیدین ساخته شدند.ابسیدین  سنگی غنی از سیلیکات می باشد همانطور که میدانید  ماده اصلی شیشه سیلیکات است و تمامی مواد شیشه ای بر پایه ی ماده ای به نام سیلیسوم به وجود می آیند.

شیشه برای نخستین بار در زمان امپراتوری روم برای ساختن پنجره ها استفاده میشد .به مرور زمان صنعت شیشه به دست بشر شکل گرفت و تکامل یافت .

شیشه خواص و ویژگی های بسیاری دارد که یکی از آن ها شفاف بودن است که موجب میشود نور را از خود به راحتی عبور دهد. به همین علت در صنعت معماری بسیار مورد توجه قرار گرفت .به مرور زمان شیشه وارد سبک های مختلف معماری شد.

ویژگی های منحصر به فرد شیشه :

سخت
شفاف
مقاوم در برابر رطوبت
مقاوم در برابر سرما و گرما
مقاوم در برابر آتش سوزی و وزن و فشار
عایق صدا و گرما و سرما
مقاوم در برابر تغییر رنگ

 

یکی از دردسرآور ترین ویژگی های شیشه شکنندگی آن است که این ویژگی موجب شده که انتخاب و استفاده از آن در صنعت معماری کمی مشکل شود . ولی امروزه با فرایندی به نام سکوریت کردن شیشه این عامل منفی را میتوان از بین برد و آن را به یک محصول بی نقص و کار آمد تبدیل کرد. با سکوریت کردن استحکام شیشه بسیار بالا رفته و در برابر ضربه ها و آسیب ها مقاوم می شود.

بحث  مهمی که برای شیشه سکوریت همیشه مطرح است رگلاژ کردن آن است. رگلاژ کردن همان تنظیم به موقع و تعمیر شیشه سکوریت می باشد . هر محصولی که در اختیار مشتریان قرار میگیرد ممکن است دچار مشکلات مختلفی شود که نیاز به تعمیر سریع پیدا کند . این قضیه محصولات با کیفیت بالا را هم شامل می شود .

یکی از فاکتور های اصلی برای کسب یا جذب رضایت مشتری ارائه خدمات پس از فروش است  که رگلاژ کردن نیز یکی از آنان میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن